tja, zal maar sneller moeten overstappen naar ferrari zekers...


LEBLAR schreefColonHet zou me zelfs niet verbazen dat, wanneer er voldoende financiele middelen waren geweest, de F niet eens in de huidige configuratie gebouwd was.


Mr. Dj M. schreefColonLEBLAR schreefColonHet zou me zelfs niet verbazen dat, wanneer er voldoende financiele middelen waren geweest, de F niet eens in de huidige configuratie gebouwd was.
Dit stukje snap ik even niet

RemcovanKuilenburg schreefColonMr. Dj M. schreefColonLEBLAR schreefColonHet zou me zelfs niet verbazen dat, wanneer er voldoende financiele middelen waren geweest, de F niet eens in de huidige configuratie gebouwd was.
Dit stukje snap ik even niet
Dat ze geen geld hadden om een nieuw type te ontwikkelen dus eerst een oud ontwerp uit de kast haalde. Simpel toch.



Mr. Dj M. schreefColonLEBLAR schreefColonHet zou me zelfs niet verbazen dat, wanneer er voldoende financiele middelen waren geweest, de F niet eens in de huidige configuratie gebouwd was.
Dit stukje snap ik even niet

Ian schreefColonIk verkies toch liever voor een middle engine..

LEBLAR schreefColonIan schreefColonIk verkies toch liever voor een middle engine..
De term midden motor wordt gebruikt bij auto's waar de motor tussen de voor en achter as ligt. (Dus niet op de vooras) Bijvoorbeeld de Corvette en de S2000 hebben ook midden motoren maar dan voor de bestuurder ipv erachter. Daardoor bereiken ook deze een ideale gewichts verdeling van 50/50. Beide ontwerpen hebben hun voor en nadelen. Dat houdt in dat je kiest voor een concept. Prima, alleen vraag ik me af waarom?

Hippert schreefColon Maar moet er eerlijk bij vertellen dat ik me F niet heb gekocht op basis van deze info, ik was/ben gewoon verliefd op het merk en dit model in het speciaal.![]()

Maar moet er eerlijk bij vertellen dat ik me F niet heb gekocht op basis van deze info, ik was/ben gewoon verliefd op het merk en dit model in het speciaal.
Gebruikers op dit forum: 2 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.