Toch zijn er enkele interessante dingen te ontdekken.
Zoals we kijken naar het aantal ingeschreven auto's per merk in functie van de tijd, wetende dat MG Rover in 2005 failliet is gegaan. Of m.a.w. hoe ziet het MG Rover stukje eruit in het Belgische wagenpark ?
Ik heb er ter vergelijking nog 2 andere merken bijgeplaatst.

(bron: FEBIAC)
Zo zien we dat het aantal MG's nagenoeg gelijk blijft. Of voor elke MG TF die Fonny afbreekt, schrijven we MG oldtimer in (niet correct, maar wel leuk gesteld).
In 2016 zullen er naar alle waarschijnlijkheid minder Rover's zijn dan MG's
Triumph wordt ook al jaren niet meer nieuw verkocht, maar het aantal Triump's in België stijgt wel sneller dan het aantal MG's.
Een gelijkaardig verhaal voor Lotus, terwijl je die nog wel uit de showroom kan oppikken ....





