Wie gaat nu verder met MG Rover: NANJING of toch SIAC
  • Brooklands
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 4388
    GeregistreerdCOLON wo jul 06, 2005 4:21 pm

door Brooklands » za dec 03, 2005 2:58 pm

Coen schreefColonAd, ik begreep je volgens mij een beetje verkeerd. Ik dacht dat je zelf redacteur was van de krant.

Op dat punt was ik misschien wat te onduidelijk, maar ik ben geen redacteur. Ik bedoel alleen dat zgn 'redacteuren' maar wat (over)schrijven zonder dat de bron betrouwbaar is.
  • John
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 404
    GeregistreerdCOLON vr maart 26, 2004 11:10 am
    WoonplaatsCOLON woonplaats invullen aub.
    CONTACTCOLON

door John » di dec 06, 2005 1:32 am

Brooklands schreefColonde onzin krant van dom Nederland.

Wel nog altijd de best verkochte krant van dat land (...)
    :lol:
    "Het is daarom ook dat mensen met talent voor duiken geen duiker mogen worden"
    AfbeeldingTF 135 Elegance / Midget
  • Demor
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 3799
    GeregistreerdCOLON wo maart 24, 2004 8:10 pm
    WoonplaatsCOLON Boekel, Nederland
    CONTACTCOLON

door Demor » di dec 06, 2005 11:12 am

Het enige wat je daarmee zegt is dat een gemiddelde nederlander achterlijk is, en daar ben ik het mee eens.
    K&N 57i & Shield|52mm TB|Magnecor|Clear indicators|Foggy's|Trophy splitter|Trophy Mesh|Shocker bushes|Powerflex compl rear kit|New Wood fascia|Wood & Alloy gearknob (ingekort)|MKII Armrest|Walnut leer/groene piping|Chrome kit interieur|badged wieldopjes|Black Hard-Top|Electric Boot Lid Release|3de remlicht|Key/blipper mod|MG-EHBO kit|Windowstoppers|RVS bolts|New paintjob|Boot tidy|Bagage tas open kap.
    Coen
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 7748
    GeregistreerdCOLON vr jan 21, 2005 4:29 pm
    WoonplaatsCOLON Amsterdam

door Coen » di dec 06, 2005 1:09 pm

Demor schreefColonHet enige wat je daarmee zegt is dat een gemiddelde nederlander achterlijk is, en daar ben ik het mee eens.

:lol:
    Lotus Elise S2 111s
  • Brooklands
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 4388

door Brooklands » di dec 06, 2005 1:38 pm

De krant "De Telegraaf" heeft zogenaamde redacteuren in dienst. In de meeste gevallen schrijven die gewoon stukjes over die ze links en rechts op internet lezen. Als ze dan niet de moeite nemen om de bron te checken dan krijg je een nieuwswaarde gelijk aan bladen als Privé en Story. Laat ik dan de woorden terugnemen dat deze lezers achterlijk zijn, maar laat ik ze dan gewoon simpel noemen.
  • Demor
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 3799
    CONTACTCOLON

door Demor » di dec 06, 2005 10:20 pm

Sorry, inderdaad, de gemiddelde nederlander is simpel en niet achterlijk, en dat komt omdat ik en een paar anderen het gemiddelde omhoog trek. :wink:
    K&N 57i & Shield|52mm TB|Magnecor|Clear indicators|Foggy's|Trophy splitter|Trophy Mesh|Shocker bushes|Powerflex compl rear kit|New Wood fascia|Wood & Alloy gearknob (ingekort)|MKII Armrest|Walnut leer/groene piping|Chrome kit interieur|badged wieldopjes|Black Hard-Top|Electric Boot Lid Release|3de remlicht|Key/blipper mod|MG-EHBO kit|Windowstoppers|RVS bolts|New paintjob|Boot tidy|Bagage tas open kap.
  • Brooklands
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 4388

door Brooklands » di dec 06, 2005 11:19 pm

Demor schreefColonSorry, inderdaad, de gemiddelde nederlander is simpel en niet achterlijk, en dat komt omdat ik en een paar anderen het gemiddelde omhoog trek. :wink:

Je bedoelt dat de gemiddelde Nederlander simpel is maar dat de Nederlandse deelnemers op dit forum het gemiddelde op een aanvaardbaar niveau brengen. :lol:
  • Demor
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 3799
    CONTACTCOLON

door Demor » wo dec 07, 2005 12:36 am

Nee, wij (zei hij met lichte arrogantie) trekken het niveau van achterlijk naar simpel, aanvaardbaar is nog een heel eind weg, ach, ik krijg een kind dus het gemiddelde IQ is ook weer een paar puntjes omhoog :wink: . Maar dit is niet de plek om me op te winden over Nederlanders.
  • Brooklands
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 4388

door Brooklands » wo dec 07, 2005 12:52 am

MG Metro-man schreefColonhello

ik heb vandaag bericht gehad dat het verder gaat onder de naam MG met NANJING. :D :D :D

meer info volgt nog.

To the point: over dit bericht van vandaag ging het natuurlijk. Ik heb nog steeds geen bericht gelezen. Een spreekwoord in Nederland is: geen bericht is goed bericht, maar wat kun je daar nu mee. :(
  • mrcarribean
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1069
    GeregistreerdCOLON ma maart 29, 2004 9:42 pm
    WoonplaatsCOLON vosselaar

door mrcarribean » ma dec 12, 2005 8:46 pm

hello

ik heb dit bericht gekregen via XPART de onderdelen leverancier van rover.
    op een onoficiele site van rover heb ik dan weer een foto gevonden van hoe de mg tf eruit zou kunnen zien.
    Afbeelding

grtjs
    mg metroman

ps http://www.austin-rover.co.uk/ dit is die site
  • Demor
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 3799
    CONTACTCOLON

door Demor » ma dec 12, 2005 8:49 pm

Dit gaat me een beetje te ver qua design, iets te veel scherpe lijnen en die platte neus begrijp ik niet, maar er moet wel gezegt worden dat hij er niet watjes-achtig uitziet.
  • Brooklands
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 4388

door Brooklands » ma dec 12, 2005 8:52 pm

MG Metro-man schreefColonop een onoficiele site van rover heb ik dan weer een foto gevonden van...

De foto op die site heb ik ook gezien, maar ik kijk op de media site van MG Rover en daar is weinig nieuws ! !

Ad
  • mrcarribean
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1069
    GeregistreerdCOLON ma maart 29, 2004 9:42 pm
    WoonplaatsCOLON vosselaar

door mrcarribean » ma dec 12, 2005 8:58 pm

maar er moet wel gezegt worden dat hij er niet watjes-achtig uitziet.

ik hoop dat je daarmee niet de andere mg f ers aanvalt dat zij er watjes achtig uitzien want dan zal het hier weer een discusie worden. :shock: :shock:

grtjs
    mg metro man
    :lol: :lol: :lol: :lol:
  • MGF_TV
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1189
    GeregistreerdCOLON zo okt 24, 2004 7:39 pm
    WoonplaatsCOLON Waasmunster, België

door MGF_TV » ma dec 12, 2005 9:17 pm

Misschien zijn er een paar mensen op het forum die het gemiddelde f-rijder niveau boven watje uit helpen? :lol: :lol:
  • Bruno
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 16480
    GeregistreerdCOLON vr jan 30, 2004 8:16 pm
    WoonplaatsCOLON "De Berg" , Belgie
    CONTACTCOLON

door Bruno » ma dec 12, 2005 9:27 pm

heeft wederom wat weg op zij van de Opel Speedster en de neus van een Toyota Celica. Erg origineel vind ik deze schets dus niet, maar ik vind ze dan ook weer niet lelijk. De tekening op zich vind ik dus verre van watjes achtig, maar dat heb je altijd met schetsen van prototypes. eens de wagen er echt is, zal hij er al heel wat meer braafjes uitzien. Alle prototypes hebben om te beginnen al ongeloofelijk grote wielen, en verder wordt er nergens rekening gehouden met wettelijke bepalingen qua veiligheid, comfort etc...
    T'is dus louter een design ding, dat nog steeds vele veranderingen moet ondergaan, waardoor het resultaat dikwijls berdroevend en dus.. watjes achtig overkomt.
    MG's :
    - VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135
    Non-MG's :
    - Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI
    Racecars :

- YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer