allemaal flauwe zever, ik heb al zoveel mg en rovers gehad met een k moter en nog nooit heb ik de onderkant moeten open halen.
koppakkingen ja dat is wel een zwak punt, maar als je er op tijd bij bent gaan de k motertjes echt lang mee, 200000 km en veel meer zonder problemen.
olieverbruik nooit, tegenover de duitse moters die makkelijk 1 l op 1000 km nodig hebben.
zelfs mijn classic mini ondertussen 153000 km zonder problemen, dat zijn goede auto's.
en nu heb ik een nieuwe landrover defender gekocht met een ford(transit) moter ook nog geen problemen tot nu toe.
maar ja als je wil krijg je natuurlijk alles stuk, ik zeg altijd moter eerst rustig warm rijden en dan kan er niet veel gebeuren.
enfin ik zal altijd brits blijven rijden.
o ja dit is mijn 1000ste bericht hier op mgf.be
grtz
mrcarribean





