BUTTON_POST_REPLY 8 berichten Pagina 1 van 1
Productie MG TF en ZT binnenkort hervat!
  • MGF
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 5834
    GeregistreerdCOLON do feb 10, 2005 9:24 pm
    WoonplaatsCOLON Rotterdam en Heiloo

    Productie MG TF en ZT binnenkort hervat!

    door MGF » ma aug 01, 2005 9:14 pm

    MG TF en ZT komen terug
    Nanjing Automobile belooft binnen afzienbare tijd de productie van de MG TF en ZT in Groot-Brittannië te hervatten. Op den duur zullen volgens de Chinese plannen 5 MG-modellen in dat land worden geproduceerd. Binnen 5 jaar tijd moeten 80.000 MG´s per jaar van de band rollen. Of die auto´s in Longbridge zullen worden gemaakt, is nog niet duidelijk. Nanjing kijkt in de buurt van Birmingham naar alternatieven.

    Bron: AutoWeek.nl
    Laatst bijgewerkt door 1 op MGF, in totaal 0 keer bewerkt.
  • Brooklands
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 4388
    GeregistreerdCOLON wo jul 06, 2005 4:21 pm

    door Brooklands » ma aug 01, 2005 11:46 pm

    Heb dit bericht ook gelezen, maar het blijft toch allemaal twijfelachtig. Volgens mij heeft de MG Rover groep voor het sluiten van de poorten zo ongeveer alle rechten verkocht die ze maar hadden.
    Maar we houden de moed erin.

    Een tevreden MGTF rijder,
    www.mgtf.nl
  • MGF
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 5834
    GeregistreerdCOLON do feb 10, 2005 9:24 pm
    WoonplaatsCOLON Rotterdam en Heiloo

    door MGF » wo aug 03, 2005 5:03 pm

    Volgens mij ook, maar gelukkig zijn de rechten voor MG nog wel in hun handen en kunnen ze ons geliefde merk dus gewoon blijven maken :)
  • Avatar gebruiker
    Coen
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 7748
    GeregistreerdCOLON vr jan 21, 2005 4:29 pm
    WoonplaatsCOLON Amsterdam

    door Coen » wo aug 03, 2005 10:51 pm

    Dat zou toch wel heel mooi zijn......of nou toch niet? Dan blijft de TF teminste een beetje exclusief...
    Lotus Elise S2 111s
  • MGF
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 5834
    GeregistreerdCOLON do feb 10, 2005 9:24 pm
    WoonplaatsCOLON Rotterdam en Heiloo

    door MGF » wo aug 03, 2005 11:22 pm

    Dat blijft hij wel hoor, de Lambo Diablo bleef ook meer dan 10 jaar in productie en is ook gigantisch exclusief gebleven, dus de MG TF blijft ook wel exclusief, ondanks dat hij een stuk goedkoper is.
  • Brooklands
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 4388
    GeregistreerdCOLON wo jul 06, 2005 4:21 pm

    door Brooklands » wo aug 03, 2005 11:32 pm

    De MGTF blijft zeker exclusief. Er zijn er een stuk minder van gemaakt van de F, en zoals je kunt zien op mijn prive site over de TF (www.mgtf.nl) bij het hoofdstuk crashes neemt het aantal nu alleen maar af, mede omdat er niks meer bij komt.
  • Thomas2
    MGF/TF First drive
    MGF/TF First drive
    BerichtenCOLON 2
    GeregistreerdCOLON di aug 16, 2005 11:11 am
    WoonplaatsCOLON Mechelen

    door Thomas2 » di aug 16, 2005 11:17 am

    Ik denk idd dat we de Britse ZT en TF opnieuw mogen verwachten,daaren boven denk ik ook aan een Britse executive sedan en een grote sportwagen (a la XK) en vele Chinees gebouwde kleinere (25,45)

    laten we er de moet maar inhouden
    1994 Rover 620i
    2003 Rover 45 1.8
    2005 MG ZT cdti+
  • MGF
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 5834
    GeregistreerdCOLON do feb 10, 2005 9:24 pm
    WoonplaatsCOLON Rotterdam en Heiloo

    door MGF » vr aug 19, 2005 8:56 pm

    Inderdaad, ik hoop dat MG een betere toekomst tegemoed gaat!

    Jarno
BUTTON_POST_REPLY 8 berichten Pagina 1 van 1

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 2 en 0 gasten