Ik heb de verkoper gevraag of hij schade heeft gehad. Zie hier de reactie:
Hallo,
Een bedrijf heeft de vleugeldeuren erin gezet, maar hadden iets asschade aan de zijschermen aangebracht.
Deze hebben ze laten maken. De auto is dus geheel zonder schade, alleen een glas van een voorlamp is stuk.
heeft nu dus geen verdere schade.
Auto rijdt perfect.
Vriendelijke groet.
Maar wat is er met deze auto gebuerd? Heb het hele forum doorgezocht maar niets kunnen vinden.



