met spijt in het hart ga ik de mg verkopen.
hij wordt een beetje klein voor het gezin.
Te koop,
een mooie nachtblauwe MG F van het jaar 2000.
rood toscaans lederen interieur!
+/- 70.000 km heet ie gelopen.
prachtige auto zeker voor de zomer
maar net iets te klein om gezin mee te starten.
Ik heb enorm graag met deze auto gereden en
hij gaat met veel spijt in het hart weg!!
onlangs de join de culasse vervangen (welke bij MG toch 1 keer op zijn leven moet gebeuren)
nieuwe luchtfilter van K&N.
er zijn ong 1000 km geleden nieuwe remmen + schijven vooraan en achteraan op gestoken.
er zit een alarm op de auto, elektrische ramen en electrische spiegels.
kenners weten dat deze auto veel waarde heeft.
zeker deze combinatie van kleur en interieur.
het dak/kap is nog in perfecte staat!!
het enige waar deze pracht auto van afziet is de hagelbui welke we vorig jaar gehad hebben. daarom zijn er heel klein bijna niet op te merken putjes in de carroserie.
banden worden voor de verkoop nog vervangen (moeten toch gedaan worden).
de auto wordt gekeurd voor verkoop!
bellen gaat sneller!!
(maar tel mag hier niet) :p
dit is de advertentie op 2dehands
hier is ook nog een foto
laat eens weten of ik nu teveel of te weinig vraag? :d
vraagprijs is 6000€
grtz


