BUTTON_TOPIC_LOCKED 7 berichten Pagina 1 van 1
[autoscout24] 80th anniversary voor weinig
  • Avatar gebruiker
    Andros
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1601
    GeregistreerdCOLON zo jan 10, 2010 8:17 pm
    WoonplaatsCOLON 't Stad

    [autoscout24] 80th anniversary voor weinig

    door Andros » di maart 16, 2010 9:24 pm

    Ja, ben vrij nieuw op het forum maar buiten het lezen heb ik ook zin om zelf een TF te kopen. Ben al bij verschillende geweest waaronder de in slechte staat verkerende in Heeswijk-Dinther (vast bekend hier). Nu ben ik niet vies van een auto importeren en kom ik op autoscout de volgende ad tegen:

    http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=v2cq3jmedgzh

    Staat in Luxemburg, 7500 euro voor een 80th anniversary uit 2004 vind ik erg meevallen. Nu zijn de auto's daar wel vaker goedkoper dan hier (genoeg mensen die rond Arlon ook met L platen rijden) maar toch heb ik me twijfels. Ik weet dat het lastig is maar kan iemand een addertje ontdekken? En hebben er mensen hier ervaringen met importeren? Heb de eigenaar al gemaild en hoop op antwoord dat ik kan gaan kijken. Lijkt overigens wel particulier te koop te staan. Iemand tips om ergens op te letten?
    De nachtspotter!
  • Ralph
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 389
    GeregistreerdCOLON za jan 15, 2005 3:21 pm
    WoonplaatsCOLON Stein

    door Ralph » di maart 16, 2010 9:55 pm

    Het enige wat ik kan ontdekken in de advertentie, is het gewicht wat volgens mij niet klopt. Niet spannend dus.

    Maar gezien de prijs zou ik wel voorzichtig zijn. Dus ik zou het mailtje van de verkoper eens afwachten. Dus als je van te voren geld moet overmaken, niet doen. :wink:
    MGF is verkocht. Nu helaas alleen nog maar in 1:18 :-(
  • Avatar gebruiker
    Andros
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1601
    GeregistreerdCOLON zo jan 10, 2010 8:17 pm
    WoonplaatsCOLON 't Stad

    door Andros » di maart 16, 2010 10:38 pm

    Logisch, maak sowieso niets over. Als ik em al ga halen betaal ik toch contant. Buiten de gele streep onder het 1924-2004 logo achterop kan ik niets ontdekken. Al lijkt dat eerder een reflectie...
    De nachtspotter!
  • MGF
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 5834
    GeregistreerdCOLON do feb 10, 2005 9:24 pm
    WoonplaatsCOLON Rotterdam en Heiloo

    door MGF » di maart 16, 2010 10:47 pm

    Die gele streep lijkt mij ook reflectie.

    Zo op de foto's lijkt het een hele mooie TF!
    MGF 1.8i, British Racing Green, 2001
    Opties: Leather Pack in Cream-Walnut, Chrome Pack, Wood Pack, 16" Square Spoke velgen, Airco, Pearlescent lak, Windstop, Houten stuurwiel, Hardtop in kleur
    Modificaties: TTB, Mike Satur Daytona uitlaat, TF135 nokkenassen, RVS hitteschild, Black Diamond 280mm schijven vóór, RVS boutjes en moertjes, Land Rover koppakking, B&G WLS kit, lowering pins, Toyo Proxes T1-R banden

    Rover 75 2.5 V6 Sterling, Steel Blue, 2000
  • Avatar gebruiker
    ErikB
    IT en Gallery / Forum administrator
    IT en Gallery / Forum administrator
    BerichtenCOLON 10759
    GeregistreerdCOLON do maart 25, 2004 2:10 am
    WoonplaatsCOLON Waasmunster, B
    CONTACTCOLON

    door ErikB » wo maart 17, 2010 12:02 am

    Lijkt me niet verkeerd, afgaand op de foto's.

    Uiteraard koelvloeistof en oliepijl checken, ook na de testrit.
    Staat van de remmen (vooraan moeten het de AP's zijn), achteraan mag er geen zuiger blijven hangen (anders wordt er een velg beduidend warmer dan die aan de andere kant).
    Over velgen gesproken, sommigen durven wel eens last te hebben van een verflaag die los komt. Winterse omstandigheden helpen hier misschien bij.
    Ik zie veneens een hardtop... onder die top moet een bordeaux-kleurige softtop zitten. 't Zou leuk zijn mocht ke kunnen zien dat het ruitje ook nog in orde is. Anderzijds is het helemaal mooi dat er voor die prijs een hardtop bij zit.
    Kijk ook naar de naden van koetswerkpanelen en eventuele rubbers die zouden kunnen meegespoten zijn ... het kan allemaal iets vertellen over een mogelijk accident(je) en met welke zorg het herstelt is.
    Voor de rest moet je een goed gevoel hebben bij verkoper en auto.

    Welkom op het forum !!

    PS. Geef je me ook het nummer van de LE door (xxxx/1600) ?
  • Ralph
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 389
    GeregistreerdCOLON za jan 15, 2005 3:21 pm
    WoonplaatsCOLON Stein

    door Ralph » ma maart 22, 2010 8:17 pm

    En nog wat vernomen van de eigenaar?
    MGF is verkocht. Nu helaas alleen nog maar in 1:18 :-(
  • Avatar gebruiker
    Andros
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1601
    GeregistreerdCOLON zo jan 10, 2010 8:17 pm
    WoonplaatsCOLON 't Stad

    door Andros » di maart 23, 2010 12:55 pm

    Nope :( Eigenaar heeft niets van zich laten horen en advertentie is nu weg. Zoektocht gaat verder iig...
    De nachtspotter!
BUTTON_TOPIC_LOCKED 7 berichten Pagina 1 van 1

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 1 en 0 gasten