



Bruce schreefColonMMMm, APK al een tijdje verlopen, maar wat zou er dan mis zijn aan zo'n jonge auto die er wel gewoon goed uit ziet...









Brooklands schreefColonBruce schreefColonMMMm, APK al een tijdje verlopen, maar wat zou er dan mis zijn aan zo'n jonge auto die er wel gewoon goed uit ziet...
Stond juni 2009 ook ergens te koop. Heeft sindsdien niet echt een particuliere eigenaar gehad.

Gebruikers op dit forum: 1 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.