van een vriendin overkopen tegen een mooie prijs, en dus ga ik mijn F (na 3 maanden) weer verkopen.
Ik ben helemaal verliefd op deze auto, maarja een jongere F is altijd beter. Het mooie is dat het precies de zelfde is als de mijne, BRG met hardtop enzzz.....alleen het nieuwe interieur erin
Ik wil mijn F weg doen voor €5250, dit heb ik er ruim voor betaald bij aankoop, en nu zijn er ook nog wat dingen aan vervangen zoals:
- Linker koplamp (glas was dof)
- CO gehalte was te hoog, dit is verholpen
- Ik heb straps gekocht voor het softtop, uitleg hiervan hoef ik niet te geven hier op het forum denk ik zo.
- Er zit nieuwe APK op tot 12-12-2010
- Hardtop
- Windscherm
- Afdekhoes softtop
- Ik heb hem laten oppompen wegens persoonlijke redenen (het comfort is nu vele malen beter en ook de wegligging veel beter naar eigen zeggen). Vaak ziet hij er dan als een SUV uit, maar optisch ziet de mijne er perfect uit. Door de kou nu een cm lager ongeveer.
- Er zitten goede, vrij nieuwe banden op. Ongeveer 10.000 km mee gereden.
- Airco
- Beige lederen interieur
- Distruibutieriem vervangen bij 130.000
- BRG
- Houtinleg in dashboard en stuur
- Softtop is in goede staat, geen beschadigingen of slijtage
- Ik heb de lampjes voor de dashboard verlichting onlangs vervangen (wat zijn die dingen prijzig
- 16'' velgen
- Enige aandachtspunten zijn het achterruitje voor de softtop, hierin zitten scheurtjes dus deze moet vervangen worden.
- Ook moet er evt wat gedaan worden aan de rubbers voor het dak aangezien er wel eens een druppel naar binnen wil.
Ik doe de auto ook alleen maar weg omdat ik aan een zelfde nieuwere kan komen, anders was er van verkopen nooit sprake geweest.
Ik heb in de dikke 3 maand dat ik de auto nu heb zo'n 5000 km ermee gereden, ik ga er dagelijks mee naar school en naar mijn werk. De auto gedraagd zich geweldig. Zoals iedereen weet heeft de F zo zijn extra kosten, dit heb ik in het begin gemerkt om de auto door de APK heen te krijgen m.b.t de bovengenoemde dingen. Hierna heb ik geen kosten meer gehad aan de auto. Iedereen wil graag weten hoever je kan gaan met de MG, maar ik ben er bovenal erg zuinig op, omdat dit mijn eerste auto is....en het (volgens mij) al niet voor iedere 20-jarige is weggelegd om met zo'n auto te rijden.
De auto ziet er verder keurig uit, zie hier al een foto:
viewtopic.php?t=9048
Voor meerder foto's, onderandere nu hij opgepompt is en info, kunt u mij mailen op het forum. Indien u mij wilt bellen, mail me even en ik stuur het nummer.
Ik hoop de auto ondanks de crisis snel verkocht te krijgen, zodat ik de nieuwe kan gaan halen
