Deze MG hebben we laatst gespot bij Bruno op de Berg.
MGF in erbarmelijke toestand!!! Zonde van de F
http://www.kapaza.be/Autos/MG/19960703/MG_F_1_8i_16v_VVC.html




Remieme schreefColonDit was het eerste wat in me opkwam toen ik de auto uit de advertentie irl zag![]()

ErikB schreefColonRemieme schreefColonDit was het eerste wat in me opkwam toen ik de auto uit de advertentie irl zag![]()
Zijn jullie op zoek naar een bijkomende F ?




em-gee-efke schreefColonBruno schreefColonAl aan een C70 gedacht, er staan er wel wat te koop op dit moment ?
Ja, ook al naar gekeken. Maar die zijn me qua motor iets te zwaar. Te dure rijtaks dus
Gebruikers op dit forum: 1 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.