Volgens mij is dit een Cool Blue SE uitvoering. Zo te zien is dit niet bekend bij de eigenaar. Het is zeker geen reden om de vraagprijs te verhogen.
http://link.marktplaats.nl/246250138



Bruno schreefColonEigenlijk heeft MG zoveel speciale versies geproduceerd in het F/TF modellen gamma, dat speciale versies niet speciaal meer zijn.![]()

Gebruikers op dit forum: 1 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.