klik





Bruno schreefColonDat zei ik zeker wel (homologeerbaar = goedkeuring krijgen om hem in te kunnen schrijven op de openbare weg). T'was geen "schoon" Vlaams, maar correct Nederlands. De dikke Van Dale is uw vriend, t'moeten niet altijd slanke blondjes zijn



Bruno schreefColonAls je tussen de regels leest ....
Gebruikers op dit forum: 1 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.