BUTTON_TOPIC_LOCKED 16 berichten
[Marktplaats] MG ZR 160 bj. 2007, Koopje ?
  • Brooklands
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 4388
    GeregistreerdCOLON wo jul 06, 2005 4:21 pm

[Marktplaats] MG ZR 160 bj. 2007, Koopje ?

door Brooklands » vr feb 27, 2009 11:46 pm

Deze MG ZR staat te koop op Marktplaats. De eerste registratie is 2007. Is dit een koopje of zie ik iets over het hoofd?

http://link.marktplaats.nl/232887090
    Jager
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1111
    GeregistreerdCOLON zo mei 21, 2006 1:44 pm
    WoonplaatsCOLON Apeldoorn
    CONTACTCOLON

door Jager » vr feb 27, 2009 11:50 pm

Misschien een 1 vergeten?
    MGF MKII High-Tech, 1.8 120 PK.
  • Kasper
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 5017
    GeregistreerdCOLON ma sep 06, 2004 9:43 pm
    WoonplaatsCOLON Veghel (N.Br. NL)

door Kasper » za feb 28, 2009 12:47 am

NAP 2004 en bijna 2 ton op de teller?
    (volgens de disclaimer)
    MGFvvc '96 Charcoal met een heleboel mods - MGCGT '68 Tartan met wat mods -
    MGTF '05 BRG HFF inmiddels niet meer volledig origineel
  • Brooklands
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 4388
    GeregistreerdCOLON wo jul 06, 2005 4:21 pm

door Brooklands » za feb 28, 2009 1:01 am

Kasper schreefColonNAP 2004 en bijna 2 ton op de teller?
    (volgens de disclaimer)

Dat is een voorbeeld. Deze is 2007 1e registratie.
    RemcovanKuilenburg
    Clubshop, PR en Forum administrator
    BerichtenCOLON 5552
    GeregistreerdCOLON wo jul 02, 2008 12:13 am
    WoonplaatsCOLON Amersfoort

door RemcovanKuilenburg » za feb 28, 2009 1:36 pm

Is iets dat vaker gebeurd. Zet een verkeerde prijs er bij en zorg er voor dat mensen niet kunnen bieden. En dan als mensen bellen of mailen zeggen dat de prijs verkeerd is maar heb je wel contact. Het is iets dat makelaars af en toe doen met huizen.
    MG F 1.8 MPI 1996 en winnaar Dyno 2008, 2010 en 2011
    Volvo V60 Volvo Ocean Race 2012
    Audi A3 1.6 TDI Amb. Pro line Buss. S-tronic 2011

Lid van MG Car Club UK.
  • Striker
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 824
    GeregistreerdCOLON do nov 18, 2004 12:45 am
    WoonplaatsCOLON Dordrecht, Nederland
    CONTACTCOLON

door Striker » za feb 28, 2009 3:08 pm

Als het te goed lijkt om waar te zijn, dan is het dat meestal ook.
    Afbeelding
  • Striker
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 824
    GeregistreerdCOLON do nov 18, 2004 12:45 am
    WoonplaatsCOLON Dordrecht, Nederland
    CONTACTCOLON

door Striker » zo maart 01, 2009 9:39 pm

Inderdaad, te mooi om waar te zijn:

oplichter schreefColonHallo,
    Dank u voor uw interesse in mijn auto. Hier zijn enkele details Ik denk dat u misschien handig vindt: 2007 MG ZR 1.8 160 3dr, 21.500 KM. Geen ongevallen, geen schade, geen krassen, uitstekende conditie, volledige Europese specs,service geschiedenis,nog steeds geregistreerd in Nederland. De auto is 100% werkt en op zoek verbazend,als nieuw, in perfecte staat, geen motor problemen, en er is garaged merendeel van de tijd. Ik zal alle ontvangsten / papierwerk samen met de auto. De prijs Ik ben na is 4.200 euro, maar ik ben ook op zoek naar zinvolle aanbiedingen. De auto kan worden geleverd overal in Europa (de levering inbegrepen in de verkoopprijs), zoals de auto is nu overzeese waar ik ben onlangs verhuisd. Ik heb al voorbereid op de scheepvaart en Europa aflevering met een transportbedrijf dat zich bezig met alles wat op mijn rekening. Laat het me weten als je geinteresseerd bent, dan kan ik u verdere details.
    Met vriendelijke groet,

Hello,
    Thank you for your interest in my car. Here are some details I think you may find useful : 2007 MG ZR 1.8 160 3dr, 21.500 KM. No accidents, no damages, no scratches, excellent condition, full European specs,full service history, still registered in Holland.The car is 100% working and looking AMAZING,is like new ,in perfect condition,no engine problems and it has been garaged most of the time. I will include all receipts/paperwork along with the car. The price I'm after is 4.200 Euros, but I am also looking forward to sensible offers. The car can be delivered anywhere in Europe (delivery included in the sale price), as the car is now overseas where I've moved recently. I have already arranged for shipping and Europe delivery with a transport company here that will handle everything on my behalf . Please let me know if you're interested so I can provide you with further details.
    Best regards,
    David Fell
    Afbeelding
  • Demor
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 3799
    GeregistreerdCOLON wo maart 24, 2004 8:10 pm
    WoonplaatsCOLON Boekel, Nederland
    CONTACTCOLON

door Demor » zo maart 01, 2009 9:51 pm

Delivery included :shock:
    K&N 57i & Shield|52mm TB|Magnecor|Clear indicators|Foggy's|Trophy splitter|Trophy Mesh|Shocker bushes|Powerflex compl rear kit|New Wood fascia|Wood & Alloy gearknob (ingekort)|MKII Armrest|Walnut leer/groene piping|Chrome kit interieur|badged wieldopjes|Black Hard-Top|Electric Boot Lid Release|3de remlicht|Key/blipper mod|MG-EHBO kit|Windowstoppers|RVS bolts|New paintjob|Boot tidy|Bagage tas open kap.
    RemcovanKuilenburg
    BerichtenCOLON 5552
    GeregistreerdCOLON wo jul 02, 2008 12:13 am
    WoonplaatsCOLON Amersfoort

door RemcovanKuilenburg » zo maart 01, 2009 9:51 pm

Herkenbaar. Even geld over maken en geen auto. Gevalletje jammer. Hij is ook al van de site af.
    MG F 1.8 MPI 1996 en winnaar Dyno 2008, 2010 en 2011
    Volvo V60 Volvo Ocean Race 2012
    Audi A3 1.6 TDI Amb. Pro line Buss. S-tronic 2011

Lid van MG Car Club UK.
    David-86
    MGF/TF Rookie
    MGF/TF Rookie
    BerichtenCOLON 78
    GeregistreerdCOLON za sep 13, 2008 12:31 pm
    WoonplaatsCOLON Warmond

door David-86 » zo maart 01, 2009 10:31 pm

haha ik precies de zelfde reactie...was ook te mooi om waar te zijn :wink:
    MGF Britisch Racing Green
    Mods: TF 160 velgen, K&N 57i, Witte pinkers, Toyo Proxes T1-R, Stoelverwarming, Xenon 10000k, Nieuwe softtop,
    Glazen windscherm, Roll hoops, TF achterlichten, Trophy koplampen, RVS koelpijpen, Black hard-top,
    Ghrome kit interieur, Ghrome aansteker, Ghrome asbak, MG pookknop met logo, MG badge T-Bar, Mini antenne
    To do: LowLarm, 52 mm ttb, Alu teller ringen, , KHSplitter
    David-86
    MGF/TF Rookie
    MGF/TF Rookie
    BerichtenCOLON 78
    GeregistreerdCOLON za sep 13, 2008 12:31 pm
    WoonplaatsCOLON Warmond

door David-86 » ma maart 02, 2009 3:16 pm

Zo kenmerkend voor dit soort oplichtingszaken.

Reactie van ''verkoper''Hallo David,

De auto is nu in Spanje. Ik heb hier met mijn familie en nam het met me mee. Wij hebben zeer goede verzorging van de auto (altijd garaged) en we alleen de verkoop het omdat we verhuisd naar Spanje huis, en dan is het moeilijk en erg duur om te registreren hier. Zoals eerder vermeld is het voertuig nog nooit ongevallen, geen krassen, geen deuken, hij heeft nog de originele lak. Geen huisdieren, niet-rokers. Om het tempo van het proces, ik gesolliciteerd heb voor de diensten van een lokale goederenvervoer bedrijf dat zich
    bezig met alles wat in een fluitje, nuttige en veilige manier voor beide onderdelen.
    De transactie zal volledig onder hun toezicht en beveiliging met betrekking tot de scheepvaart, leverings-en betalingsvoorwaarden, om ons beiden gemoedsrust en de zekerheid dat er niets mis gaan. De auto is nu op hun magazijn.Levering zal niet meer dan 8 werkdagen, afhankelijk van uw exacte locatie in het Holland. Nadat de auto aankomt,
    hebt u 3 dagen voor het uitvoeren van een volledige inspectie op. Gedurende deze periode wordt uw betaling worden beveiligd met hen. Gedurende deze periode wordt uw betaling worden beveiligd met hen. De fondsen zullen worden overgeheveld naar mijn account alleen wanneer u instrueren ze, na de bevalling en, natuurlijk, na uw aanvaarding. Ook kunnen ze restitutie u ten volle als je verwerping van de auto om welke reden dan ook, zonder extra kosten.Neem hiervoor contact op met de rederij zelfs nu op www.sol-logistica.com op 'Contactpersonen' op hun web-site.Ze hebben wel een live help operator daar, klikt u gewoon op de knop 'Vragen? Chat live met ons' en zij zullen u helpen met de info die je nodig hebt. Gewoon vragen over mijn auto die zich in hun magazijn, reeds geïnspecteerd,
    met al haar papieren en klaar om te worden verzonden.

Mvg,
    David
    MGF Britisch Racing Green
    Mods: TF 160 velgen, K&N 57i, Witte pinkers, Toyo Proxes T1-R, Stoelverwarming, Xenon 10000k, Nieuwe softtop,
    Glazen windscherm, Roll hoops, TF achterlichten, Trophy koplampen, RVS koelpijpen, Black hard-top,
    Ghrome kit interieur, Ghrome aansteker, Ghrome asbak, MG pookknop met logo, MG badge T-Bar, Mini antenne
    To do: LowLarm, 52 mm ttb, Alu teller ringen, , KHSplitter
    Carl
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 3916
    GeregistreerdCOLON vr aug 31, 2007 11:06 am
    WoonplaatsCOLON Deurne (Antwerpen)-België
    CONTACTCOLON

door Carl » ma maart 02, 2009 4:18 pm

Dit is zoooooo typisch een bedrogzaak!
    MGF 1999 1.8iVVC LHD pearlescent British Racing Green 75th anniversary multi-spoke wheels, 75th edition, no LE ! mods: white front indicators, cat bypass , 150 BHP, TF steering Rack, Green/black leather interior.
    MGF 1996 1.8iVVC RHD Metallic British Racing Green . VVC velgen, NO mods.
    todo: genoeg voor de volgende jaren .

Save nature ! Drive a GREEN car!
    Mr. Dj M.
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 3707
    GeregistreerdCOLON wo okt 15, 2008 9:13 pm
    WoonplaatsCOLON Nieuwerkerk a/d IJssel

door Mr. Dj M. » ma maart 02, 2009 4:20 pm

Inderdaad, sowieso al opvallend als je 2007 neerzet en dan dit gebrekkig Nederlands (of was dit een autovertaler :twisted: ) maar goed de inhoud komt me bekend voor. Forummer op het Chicane forum maakte hetzelfde mee terwijl die opzoek was naar een E46 sedan. Werd uiteindelijk een compact die gewoon normaal in Nederland stond :P
    RSV
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 432
    GeregistreerdCOLON wo feb 06, 2008 7:33 pm
    WoonplaatsCOLON Lier - Belgie

door RSV » ma maart 02, 2009 5:12 pm

Net hetzelfde verhaal dan ik hier ooit eens gepost heb.
    Ik ben er ook mee naar de politie gestapt,omdat het bewezen fraudeurs waren.Maar die houden zich liever bezig om normale mensen te ambeteren.. :-(
    MGF 1999 -antraciet -K&N- 52mm TTB-Trophy inserts,lowering pins
    RSV
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 432
    GeregistreerdCOLON wo feb 06, 2008 7:33 pm
    WoonplaatsCOLON Lier - Belgie

door RSV » ma maart 02, 2009 5:16 pm

MGF 1999 -antraciet -K&N- 52mm TTB-Trophy inserts,lowering pins
BUTTON_TOPIC_LOCKED 16 berichten