BUTTON_TOPIC_LOCKED 12 berichten Pagina 1 van 1
Mooie MGF/TF VVC tekoop....
  • Erwin-VVC
    MGF/TF Enthousiast
    MGF/TF Enthousiast
    BerichtenCOLON 126
    GeregistreerdCOLON di feb 05, 2008 7:40 pm
    WoonplaatsCOLON woonplaats invullen aub.

    Mooie MGF/TF VVC tekoop....

    door Erwin-VVC » vr jan 02, 2009 12:21 pm

    Bjr 1997. 26.000km

    Wagen heeft een kit van een TF, Zit nieuw in de lak en heeft geen roest.
    Motor loopt goed en snel.

    Incl. hardtop.

    Net een nieuwe APK ( december 2008)

    Richtprijs € 7.800

    voor foto's even zoeken op - Wlevels]F naar TF conversie pagina 5 staat de auto.
  • Rick
    Clubshop, Gallery en Penningmeester
    Clubshop, Gallery en Penningmeester
    BerichtenCOLON 7030
    GeregistreerdCOLON zo apr 01, 2007 8:23 pm
    WoonplaatsCOLON Sambeek (NL)
    CONTACTCOLON

    door Rick » vr jan 02, 2009 1:52 pm

    Klopt de km stand wel? Moet het geen 126.000 km zijn?
    Die is anders wel extreem laag. In ieder geval succes met de verkoop.

    Link naar het topic
    MGF British Racing Green 1997
    MG ZT 260 SE Pearl Black 2004 sold
    MG ZR 160 Starlight Silver 2004 sold
    Seat Leon ST FR Dynamic Montsandrood 2014
  • Erwin-VVC
    MGF/TF Enthousiast
    MGF/TF Enthousiast
    BerichtenCOLON 126
    GeregistreerdCOLON di feb 05, 2008 7:40 pm
    WoonplaatsCOLON woonplaats invullen aub.

    door Erwin-VVC » vr jan 02, 2009 8:33 pm

    Ik denk dat die bij de import naar nederland terug is gezet.

    anders heeft hij 2.272 Km per jaar gelopen. Bijna het dubbele wat ik er mee rijd, maar bij ons is hij 3e auto puur voor de weekendjes als de zon schijnt en ik tijd heb.

    waarschijnlijk heeft hij rond de 100.000 gelopen. starten en rijden doet hij als nieuw, dus verder een prima wagentje.
  • Erwin-VVC
    MGF/TF Enthousiast
    MGF/TF Enthousiast
    BerichtenCOLON 126
    GeregistreerdCOLON di feb 05, 2008 7:40 pm
    WoonplaatsCOLON woonplaats invullen aub.

    door Erwin-VVC » vr jan 02, 2009 8:34 pm

    Erwin-VVC schreefColonIk denk dat die bij de import naar nederland terug is gezet.

    anders heeft hij 2.272 Km per jaar gelopen. Bijna het dubbele wat ik er mee rijd, maar bij ons is hij 3e auto puur voor de weekendjes als de zon schijnt en ik tijd heb.

    waarschijnlijk heeft hij rond de 100.000 gelopen. starten en rijden doet hij als nieuw, dus verder een prima wagentje.


    Oja iedere tourrit behalve de race van de kempenrit 8) liep hij netje 1 op 17 :wink: kempenrace deed hij 1 op 13 lopen.

    Lang leven vvc en weinig KM :wink:
  • Nem58
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1102
    GeregistreerdCOLON za apr 01, 2006 3:53 pm
    WoonplaatsCOLON Son en Breugel

    door Nem58 » ma jan 05, 2009 9:39 am

    Erwin-VVC schreefColon
    Erwin-VVC schreefColonIk denk dat die bij de import naar nederland terug is gezet.

    anders heeft hij 2.272 Km per jaar gelopen. Bijna het dubbele wat ik er mee rijd, maar bij ons is hij 3e auto puur voor de weekendjes als de zon schijnt en ik tijd heb.

    waarschijnlijk heeft hij rond de 100.000 gelopen. starten en rijden doet hij als nieuw, dus verder een prima wagentje.


    Oja iedere tourrit behalve de race van de kempenrit 8) liep hij netje 1 op 17 :wink: kempenrace deed hij 1 op 13 lopen.

    Lang leven vvc en weinig KM :wink:


    Die 1:13 vind ik niet gek.. je hebt het over race maar het is een rit ,)
    uhm... geen F meer maar een Hyundai Tucson.
  • Kasper
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 5017
    GeregistreerdCOLON ma sep 06, 2004 9:43 pm
    WoonplaatsCOLON Veghel (N.Br. NL)

    door Kasper » ma jan 05, 2009 9:51 am

    Nem58 schreefColonDie 1:13 vind ik niet gek.. je hebt het over race maar het is een rit ,)


    Ritje, toeristisch, rustig, relaxed, bijkletsend en vooral gezellig. Maar snel?

    1:13 is voor mij echt niet haalbaar tijdens de Kempenrit, ik denk dat 1:11 beter past 1:13 kan goed op de snelweg met constant tempo.
    1:17 met een MG is voor mij in ieder geval een utopie.
    MGFvvc '96 Charcoal met een heleboel mods - MGCGT '68 Tartan met wat mods -
    MGTF '05 BRG HFF inmiddels niet meer volledig origineel
  • Nem58
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1102
    GeregistreerdCOLON za apr 01, 2006 3:53 pm
    WoonplaatsCOLON Son en Breugel

    door Nem58 » ma jan 05, 2009 1:36 pm

    Extra voordeel van deze auto: hij is dus zuinig! 1:13 is ook het normale gebruik van mijn auto.
    uhm... geen F meer maar een Hyundai Tucson.
  • Kasper
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 5017
    GeregistreerdCOLON ma sep 06, 2004 9:43 pm
    WoonplaatsCOLON Veghel (N.Br. NL)

    Re: Mooie MGF/TF VVC tekoop....

    door Kasper » ma jan 05, 2009 1:40 pm

    We zijn weer flink aan het afdwalen dus:

    Erwin-VVC schreefColonBjr 1997. 26.000km

    Wagen heeft een kit van een TF, Zit nieuw in de lak en heeft geen roest.
    Motor loopt goed en snel.

    Incl. hardtop.

    Net een nieuwe APK ( december 2008)

    Richtprijs € 7.800

    voor foto's even zoeken op - Wlevels]F naar TF conversie pagina 5 staat de auto.
    MGFvvc '96 Charcoal met een heleboel mods - MGCGT '68 Tartan met wat mods -
    MGTF '05 BRG HFF inmiddels niet meer volledig origineel
  • Erwin-VVC
    MGF/TF Enthousiast
    MGF/TF Enthousiast
    BerichtenCOLON 126
    GeregistreerdCOLON di feb 05, 2008 7:40 pm
    WoonplaatsCOLON woonplaats invullen aub.

    door Erwin-VVC » wo jan 07, 2009 4:12 pm

    Kasper schreefColon
    Nem58 schreefColonDie 1:13 vind ik niet gek.. je hebt het over race maar het is een rit ,)


    Ritje, toeristisch, rustig, relaxed, bijkletsend en vooral gezellig. Maar snel?

    1:13 is voor mij echt niet haalbaar tijdens de Kempenrit, ik denk dat 1:11 beter past 1:13 kan goed op de snelweg met constant tempo.
    1:17 met een MG is voor mij in ieder geval een utopie.


    VVC is een stukje zuiniger dan de gewone 1.8 tel erbij op dat wij de auto niet zo afraggen zoals ik links en rechts zag bij bij de kempenrit (vandaar dat ik het race noem)

    Tijdens de kempenrace zou hij best 1 op 11 gelopen hebben. Maar met het ritje er naar toe en terug kwam ik op gemiddeld 1 op 13.

    Maar voor de gene die de octagon gaan rijden. Goed kijken hoe wij en de oudere mg rijders netjes rijden en genieten van alles rondom ons heen.
    Tijdens deze mooiste mg rit, kun je goed leren hoe zuinig een TF/F kan zijn :wink:

    Maarja ik begrijp ook dat sleutele een grote hobby is voor sommige, dus denk wel even na voordat je aan rustig rijden begint :lol:
  • Nem58
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1102
    GeregistreerdCOLON za apr 01, 2006 3:53 pm
    WoonplaatsCOLON Son en Breugel

    door Nem58 » wo jan 07, 2009 5:36 pm

    Erwin-VVC schreefColon
    Kasper schreefColon
    Nem58 schreefColonDie 1:13 vind ik niet gek.. je hebt het over race maar het is een rit ,)


    Ritje, toeristisch, rustig, relaxed, bijkletsend en vooral gezellig. Maar snel?

    1:13 is voor mij echt niet haalbaar tijdens de Kempenrit, ik denk dat 1:11 beter past 1:13 kan goed op de snelweg met constant tempo.
    1:17 met een MG is voor mij in ieder geval een utopie.


    VVC is een stukje zuiniger dan de gewone 1.8 tel erbij op dat wij de auto niet zo afraggen zoals ik links en rechts zag bij bij de kempenrit (vandaar dat ik het race noem)

    Tijdens de kempenrace zou hij best 1 op 11 gelopen hebben. Maar met het ritje er naar toe en terug kwam ik op gemiddeld 1 op 13.

    Maar voor de gene die de octagon gaan rijden. Goed kijken hoe wij en de oudere mg rijders netjes rijden en genieten van alles rondom ons heen.
    Tijdens deze mooiste mg rit, kun je goed leren hoe zuinig een TF/F kan zijn :wink:

    Maarja ik begrijp ook dat sleutele een grote hobby is voor sommige, dus denk wel even na voordat je aan rustig rijden begint :lol:


    Hier wil ik toch op inhaken. Ik ben dan misschien wel jonger (24jaar) maar rag mijn MG zeker niet af. Ik denk dat ook voor de andere jongere rijders hier op het forum geldt. Natuurlijk trekt iedereen weleens wat hoger door in de touren, maar ik pas altijd heel goed op mijn F .. wat toch ook al de nodige euro´s heeft mogen kosten.

    En de mensen hier op het forum die veel aan tuning doen met hun MG zijn toch vaak de "oudere" rijders.

    Maar dat was dat, ik wens je veel succes met de verkoop van MG F TF
    uhm... geen F meer maar een Hyundai Tucson.
  • Bruno
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 16480
    GeregistreerdCOLON vr jan 30, 2004 8:16 pm
    WoonplaatsCOLON "De Berg" , Belgie
    CONTACTCOLON

    door Bruno » do jan 08, 2009 12:08 am

    Er is daarenboven een groot verschil tussen afraggen en sportief rijden. Eerlijk gezegd zie ik weinig of totaal geen plezier aan een toer tegen een slakkengang rijden, maar uiteraard, ieder zijn ding. Feit is dat dit zeker niet de bedoeling geweest is van een MGF, waar de motor achteraan ligt met een ophanging die smeekt om het betere bochtenwerk en zeker niet van een VVC die je aanbiedt. Als het om het zuinige te doen was geweest hadden ze er heus wel een diesel in gelegd :lol: . Ik rij wel sportief, maar mijn MG is zeker niet minder betrouwbaar nu, integendeel. Af en toe eens gas geven is juist goed om een wagen in topconditie te houden. Over dit laatse zou ik een heel grote boom kunnen opzetten, maar daar heb ik nu even geen zin in.
    De Kempenrit is in ieder geval geen race, dan moet je de ritjes in de ardennen, zoals de Condroz rit maar eens meerijden, dat is al sportiever, maar zeker niet belastend voor een warme K-engine.
    in ieder geval succes met de verkoop, gezien de km's lijkt me dit immers een zeer goede koop !
    MG's :
    - VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135
    Non-MG's :
    - Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI
    Racecars :

    - YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer
  • Erwin-VVC
    MGF/TF Enthousiast
    MGF/TF Enthousiast
    BerichtenCOLON 126
    GeregistreerdCOLON di feb 05, 2008 7:40 pm
    WoonplaatsCOLON woonplaats invullen aub.

    door Erwin-VVC » do jan 08, 2009 11:42 am

    Bruno schreefColonEr is daarenboven een groot verschil tussen afraggen en sportief rijden. Eerlijk gezegd zie ik weinig of totaal geen plezier aan een toer tegen een slakkengang rijden, maar uiteraard, ieder zijn ding. Feit is dat dit zeker niet de bedoeling geweest is van een MGF, waar de motor achteraan ligt met een ophanging die smeekt om het betere bochtenwerk en zeker niet van een VVC die je aanbiedt. Als het om het zuinige te doen was geweest hadden ze er heus wel een diesel in gelegd :lol: . Ik rij wel sportief, maar mijn MG is zeker niet minder betrouwbaar nu, integendeel. Af en toe eens gas geven is juist goed om een wagen in topconditie te houden. Over dit laatse zou ik een heel grote boom kunnen opzetten, maar daar heb ik nu even geen zin in.
    De Kempenrit is in ieder geval geen race, dan moet je de ritjes in de ardennen, zoals de Condroz rit maar eens meerijden, dat is al sportiever, maar zeker niet belastend voor een warme K-engine.
    in ieder geval succes met de verkoop, gezien de km's lijkt me dit immers een zeer goede koop !



    Ik moet je gelijk geven dat het een sportmodel is en geen diesel. Maar race doe ik wel als ik alleen rij op een andere soort weg dan de doorsnee weg die er in belgie ligt.
    Ik vond de kempenrit(vooruit dan :wink: ) erg leuk voor het samen zijn met veel MGF/TF wagens. Er kan op zo'n moment informatie worden uitgewisseld die je met al de klassieke auto's tijdens de octagon niet deeld.
    Ook de mensen die MG rijden spreken mij wel aan en komen gezellig over.
    Maar de rit werd er doorheen gevlogen en dat vond ik jammer. Ik snap dat het nog veel en veel sneller kan, maar dat vind ik meer iets voor op het circuit.
BUTTON_TOPIC_LOCKED 12 berichten Pagina 1 van 1

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 1 en 0 gasten