

Jager schreefColon[url=http://www.marktplaats.nl/index.php?url=http%http://www.marktplaats.nl/index.php?url=http%3A//auto.marktplaats.nl/mg/171550392-mooie-goed-onderhouden-mg-f-1-8-vvc.html%3Freturn%3DeJwljVEKgzAQRO8i6F%252BNMbS0CaHoTYJaDSZmcVcoLb17N%252B3P7NsHwzgt9dvrxqCWl6sucHL7sJiFCLQQa4Jpq6PbV4LgHGG9BeEOSicUcRaDVG29UAz3Z7CyGtFSKlUnS9UHju72ozYrxdmPnjEr4vvywIiPEf8SsmwYIvtuO%252BK0%252B4HfhLnVVn7mCYDDNhXYc2E%252BX2N6OFg%253D%26fs%3D1]Deze bedoel je[/url]


Coen schreefColonVind 'm nog niet heel goedkoop voor een ingevoerde...

Demor schreefColonEven een vraagje, de term "ingevoerd" zegt toch geen reet over de staat van de auto. ik zie dat hier erg vaak voorbij komen, alsof een NL auto garantie is tot kwaliteit, "Ja mevrouwtje, dealeronderhouden het onderhoudsboekje zit erbij" Laat me niet lachen, als er in NL ergens mee gesodemieterd wordt zijn het wel de onderhoudsboekjes.
Sorry, moest ik even kwijt.
Gebruikers op dit forum: 1 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.