door MGF » di mei 20, 2008 3:53 pm
Dat hameren op het feit dat het een snelle auto is die niet geschikt is voor beginnend bestuurders lijkt me niet erg handig, want je stoot er alleen maar potentiële kopers mee af. Natuurlijk beginnend bestuurders, maar ook mensen met meer rijervaring schrikken er van omdat ze denken dat het een gevaarlijk snelle auto is. Bovendien bepalen mensen zelf wel of ze in een snelle auto rijden, en dat zal jou verder een worst zijn, want het is jou auto niet meer als ze hem tegen een boom rijden.
Ook vind ik de advertentie wat schreeuwerig en onoverzichtelijk. Prima dat je veel informatie geeft, maar houdt het duidelijk en herhaal jezelf niet. Ook die smileys even weg en even hoofdletters en leestekens gebruiken.
Even Rover specifiek: welke ''zeldzame'' LE is het precies? Als het een gewone VI is zou je misschien toch een beter op moeten letten, want daar rijden er wel meer van, ook is een non-LE VI gewoon geen 4000 euro waard. Het lijkt mij ook behoorlijk handig om wat foto's te plaatsen, dat zegt zeker net zoveel als de advertentie zelf.
Ik weet dat je me waarschijnlijk heel vervelend vind nu, maar wellicht helpen m'n tips om de auto sneller te verkopen.
Trouwens, stel je even voor misschien, hier alleen komen om je spullen te verkopen is ook zo ongezellig.
MGF 1.8i, British Racing Green, 2001
Opties: Leather Pack in Cream-Walnut, Chrome Pack, Wood Pack, 16" Square Spoke velgen, Airco, Pearlescent lak, Windstop, Houten stuurwiel, Hardtop in kleur
Modificaties: TTB, Mike Satur Daytona uitlaat, TF135 nokkenassen, RVS hitteschild, Black Diamond 280mm schijven vóór, RVS boutjes en moertjes, Land Rover koppakking, B&G WLS kit, lowering pins, Toyo Proxes T1-R banden
Rover 75 2.5 V6 Sterling, Steel Blue, 2000