




Coen schreefColonDie witte MG-F staat al sinds mei/juni te koop. Hij is begonnen met een vraagprijs van €16.500,- die nu al wel aardig minder is geworden
ErikB schreefColonOndertussen is de prijs al zeer aanneembaar.
Nog een leuk detail: het randje rond de zijspiegels is eveneens wit geworden.
Wat de witte driehoekjes in het interieur betreft: zeer geslaagd (of toch op foto).
Bruno schreefColon de middenconsole ter hoogte van de voeten is wit


Rick schreefColonEven off topic heb je inmiddels al een foto van de enigste nederlandse 1.6 F?

Rick schreefColonStaat te koop op marktplaats.
Ziet er wel gaaf uit in het wit.
http://link.marktplaats.nl/168218007
Gebruikers op dit forum: 1 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.