hoi allemaal,
om op de vraag van bruno te antwoorden ,guido heeft een freelander besteld dus hij blijft toch een beetje op engelse bodem .
Ik heb gedaan wat bruno me heeft aangeraden "geld op tafel gooien en meepakken" en ik heb er geen moment spijt van gehad.
ik wil guido (verkoper)hierbij bedanken om hem zo netjes af te leveren .hij was hem nog helemaal aan het wassen toen ik hem ging halen.
om mezelf even voor te stellen ,ik ben woonachtig te engsbergen tessenderlo,werk op NIKE laakdal als onderhoudstechnieker.Je weet wel waar die 6 windmolens staan naast de autosnelweg.hou van voetbal,pc games,snowboarden......en sinds kort terug auto rijden.
vergeef het me als mijn commentaar niet op de correcte plaats staat he

maar ik zoek mijn weg nog een beetje op het forum dus..
zal in de toekomst wat fotos doorsturen maar eerlijk gezegd van de "MG-autotechniek " niet veel kennis.weet zelfs niet welke mods er eigenlijk gebeurd zijn aan de wagen buiten k&N filter.
ga nu een setje pokeren bij vrienden
grtzzz