Alle Volcano rijders gaan emigreren. Gezien de slechte wegen waar deze persoon over praat gok ik dat hij naar België verhuist




Bruno schreefColon...het iedereen opgevallen dat de vraagprijzen van een Volcano, veel hoger zijn dan van een andere kleur ?


MGF schreefColonGrappig dat je hier zoveel Volcano´s ziet, terwijl ze op MGFest op één hand te tellen waren (sterker nog, volgens mij heb ik geen Volcano gezien daar).


Bruce schreefColonMGF schreefColonGrappig dat je hier zoveel Volcano´s ziet, terwijl ze op MGFest op één hand te tellen waren (sterker nog, volgens mij heb ik geen Volcano gezien daar).
ik heb dit met een aantal britten besproken, en ze spuiten daar allemaal over de primer heen.

Gebruikers op dit forum: 1 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.