BUTTON_TOPIC_LOCKED 6 berichten Pagina 1 van 1
British Racing Green VVC '96, 154.000Km
  • polowonder1
    MGF/TF First drive
    MGF/TF First drive
    BerichtenCOLON 28
    GeregistreerdCOLON ma maart 05, 2007 12:57 am
    WoonplaatsCOLON Lochristi (nabij Gent)

    British Racing Green VVC '96, 154.000Km

    door polowonder1 » zo jul 29, 2007 12:03 pm

    Wegens gewijzigde omstandigheden, en met pijn in het hart, verkoop ik mijn VVC terug.

    Opties:
    - kleur: British Racing Green (groen metallic)
    - ABS
    - mistlichten vooraan
    - derde stoplicht in kofferdeksel
    - airbag
    - radio-cassette-speler Kenwood (wordt automatisch afgedekt bij uitschakelen van het contact)
    - cd- wisselaar in koffer
    - servostuur
    - centrale vergrendeling met afstandsbediening
    - alarm (origineel MG), met 'ruimtebeveiliging' afstandsbediend en automatisch
    - voorbereiding 'hardtop' + hardtop zwart tegen meerprijs
    - electrische ramen
    - bekleding: halfleder (leder + stof, typisch voor de VVC uitvoering
    - lichtmetalen 'VVC'-velgen (enkel op de VVC uitvoering)
    - katalysator

    Wagen staat op nagelnieuwe banden, remblokjes vooraan nieuw, stuurgewrichten vernieuwd en beide assen uitgelijnd (factuur en verslag beschikbaar), nieuwe uitlaat
    Interieur en exterieur in zeer goede staat. Leder van bestuurdersstoel vernieuwd (was 'doorgezeten', en er was ook slijtage aan de 'piping').

    Wagen wordt gekeurd en met carpass afgeleverd
    Compleet met de hardtop: € 6950. (koopje, voor een hardtop wordt tussen 750 en 1000 Euro gevraagd)
    zonder hardtop: € 6500

    [url][URL=http://imajr.com/Kopie_van_mijn_MGF_003__Large__233300][IMG]http://imajr.com/th/Kopie_van_mijn_MGF_003__Large__233300.jpg[[/url]
    http://imajr.com/mijn_MGF_006__Large__233301
  • Avatar gebruiker
    em-gee-efke
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1277
    GeregistreerdCOLON di feb 06, 2007 11:46 pm
    WoonplaatsCOLON Bergen-op-Zoom

    Re: British Racing Green VVC '96, 154.000Km

    door em-gee-efke » zo jul 29, 2007 10:26 pm

    polowonder1 schreefColonAfbeelding
    Afbeelding


    succes met de verkoop. hopelijk ben je er snel vanaf en is het leed snel geleden. :cry:
  • polowonder1
    MGF/TF First drive
    MGF/TF First drive
    BerichtenCOLON 28
    GeregistreerdCOLON ma maart 05, 2007 12:57 am
    WoonplaatsCOLON Lochristi (nabij Gent)

    door polowonder1 » ma okt 01, 2007 8:16 pm

    Eh, gasten (en meiden)....


    Nog steeds te koop. Jullie kenners weten wel een VVC te smaken dacht ik zo.

    Wat ik hier al op de hof kreeg... (en.. is dat voorwielaandrijving, kan je daar met vier in... is het een diesel....)
    Je houdt het niet voor mogelijk.

    en dan de 'KOPERS' (ik kom dan (of dan) een voorschot brengen, zeker nog niet verkopen, enz...)

    Nu zaterdag nog. Een 'kenner', is het een zesbak? (nu weet ik wel dat de 'tiptronic (of hoe noemt dat') versie wel zes gangen had, maar handgeschakeld....? (of er moet mij ergens wat ontgaan zijn.)
  • Bruno
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 16480
    GeregistreerdCOLON vr jan 30, 2004 8:16 pm
    WoonplaatsCOLON "De Berg" , Belgie
    CONTACTCOLON

    door Bruno » ma okt 01, 2007 10:29 pm

    Die "potentiele kopers" zullen wel niet bekend zijn met mgf.be blijkbaar, aan hun reakties te lezen.
    Ik kan me niet voorstellen dat ze zich daadwerkelijk voordeden als kenners.
    :shock:

    Veel succes met de verkoop in ieder geval . Hopelijk verkoop je hem aan een echte kenner, die de MG-branche weet te waarderen.
    MG's :
    - VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135
    Non-MG's :
    - Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI
    Racecars :

    - YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer
  • DannyVVC
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 296
    GeregistreerdCOLON di jul 17, 2007 9:32 am
    WoonplaatsCOLON Harderwijk
    CONTACTCOLON

    door DannyVVC » di okt 02, 2007 11:29 am

    een liefhebber hoeft niet perse een kenner te zijn, ik heb het altijd mooie auto's gevonden en was ook helemaal verkocht toen ik ooit een keer aan een mgf had gesleuteld bij een garage, nu had ik mij er een aangeschaft en ik leer er elke dag er meer over..... zo word je van een liefhebber een kenner.....

    in ieder geval succes met de verkoop!
    Wishlist:
    alu 52mm TB, Respray

    Done: Hardtop, witte pinkers, KH-splitter, 75th ann velgen, black lexus taillights, K&N, Exhaust
  • Bruno
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 16480
    GeregistreerdCOLON vr jan 30, 2004 8:16 pm
    WoonplaatsCOLON "De Berg" , Belgie
    CONTACTCOLON

    door Bruno » di okt 02, 2007 11:55 am

    Met kenner bedoelde ik geen techneut, maar een "kenner" van de heritage, iemand die de MG-scene weet te waarderen met andere woorden, en niet zomaar iemand die even iets anders wil, en na enkele maanden de wagen alweer beu is.
    MG's :
    - VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135
    Non-MG's :
    - Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI
    Racecars :

    - YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer
BUTTON_TOPIC_LOCKED 6 berichten Pagina 1 van 1

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 1 en 0 gasten