T'is wel geen echte , want t'is geen TF 160 maar een TF 135, en het interieur is ook niet zoals bij een Vintage racing.
Echter een mooie nep Vintage, dat wel.
Was het een echte geweest had ik ondertussen al geboden denk ik



Coen schreefColonStrepen laten zitten, blauwe stoelen, 160 velgen erop en je hebt een hele mooie Vintage look TF!


Coen schreefColonKijk nog maar eens een keer naar een betere foto!
http://dennis.core-lan.nl/mgf/albums/MGTFVintage/5_G.sized.jpg



Bruno schreefColonVoor mij toch graag de strepen, vooral als het een echte Vintage betreft. Daar de strepen afhalen zou echt zonde zijn.
Gebruikers op dit forum: 1 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.