BUTTON_TOPIC_LOCKED 5 berichten Pagina 1 van 1
Snif, ook ik moet mijn MG-F verkopen
  • Avatar gebruiker
    sjolmers
    MGF/TF Enthousiast
    MGF/TF Enthousiast
    BerichtenCOLON 167
    GeregistreerdCOLON zo sep 10, 2006 9:32 am
    WoonplaatsCOLON Groningen, Nederland
    CONTACTCOLON

    Snif, ook ik moet mijn MG-F verkopen

    door sjolmers » ma nov 13, 2006 11:28 am

    Hoi forum leden

    Met pijn in mijn hart meld ik dat ik mijn MGF te koop heb gezet
    Ik ben bang dat ik toch een 13 in een dozijn stationcar zal moeten kopen of een VW T4.
    Vanwege het feit dat ik per 1 januari een een bedrijfspand en nieuwe woning laat bouwen heb ik momenteel geen geld om de MGF als 2de auto aan te houden...
    Het valt me zwaar, zonder meer, maar de uitbreiding van 'de zaak' heeft nog steeds meer belang dan een mooie, beter gezegd een bijzonder mooie, cabrio.
    Ik had niet verwacht dat alles, de nieuwbouw zo snel zo gaan en hier heb ik me een beetje op verkeken. Mijn vriendin baalt ook al ontzettend. Maar goed, je moet niet achterom kijken, maar vooruit, en met dat in het achterhoofd, zal ik niet te lang treuren, verwacht ik.
    Bovendien is er altijd nog de mogelijkheid, om tzt weer een MG-F te kopen.
    MGF met heldere knipperlichten, homebrew koplamp blakers, Koperen remleidingen, Trophy inserts....
  • zlaapkopz
    MGF/TF Enthousiast
    MGF/TF Enthousiast
    BerichtenCOLON 216
    GeregistreerdCOLON vr sep 08, 2006 10:40 am
    WoonplaatsCOLON Emmen (NL)
    CONTACTCOLON

    door zlaapkopz » ma nov 13, 2006 11:34 am

    Wel jammer...
    maar zoals als gezegd: de zaak is belangrijker dan een auto ;)

    Succes met de zaak en natuurlijk ook met de woning 8)
    ** mijn oude Flame Red MGF **

    23-10-2006: the 1ste Pete move
    Rood is sneller....

    Mods: Stuby Alu Antenna, White Blinkers, ... to be contiued
  • Kasper
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 5017
    GeregistreerdCOLON ma sep 06, 2004 9:43 pm
    WoonplaatsCOLON Veghel (N.Br. NL)

    door Kasper » ma nov 13, 2006 11:34 am

    Jammer Sjolmers dat je van je F afstand doet. de reden is echter IMHO volledig duidelijk, Zet er wat meer technische gegevens bij en een link naar wat foto's. Misschien vindt je een liefhebber via dit forum!
    MGFvvc '96 Charcoal met een heleboel mods - MGCGT '68 Tartan met wat mods -
    MGTF '05 BRG HFF inmiddels niet meer volledig origineel
  • Avatar gebruiker
    Coen
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 7748
    GeregistreerdCOLON vr jan 21, 2005 4:29 pm
    WoonplaatsCOLON Amsterdam

    door Coen » ma nov 13, 2006 10:22 pm

    Kasper schreefColonJammer Sjolmers dat je van je F afstand doet. de reden is echter IMHO volledig duidelijk, Zet er wat meer technische gegevens bij en een link naar wat foto's. Misschien vindt je een liefhebber via dit forum!


    Foto's? http://dennis.core-lan.nl/mgf/Sjolmers-MGF ;)
  • Brooklands
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 4388
    GeregistreerdCOLON wo jul 06, 2005 4:21 pm

    Re: Snif, ook ik moet mijn MG-F verkopen

    door Brooklands » di nov 14, 2006 12:35 am

    sjolmers schreefColonBovendien is er altijd nog de mogelijkheid, om tzt weer een MG-F te kopen.


    Als deze mogelijkheid er weer is dan deze zeer zeker gaan benutten. Maar ook tijdelijk zonder F mag je hier gewoon meedoen. :wink:
BUTTON_TOPIC_LOCKED 5 berichten Pagina 1 van 1

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 1 en 0 gasten