BUTTON_TOPIC_LOCKED 35 berichten
MGF van oktober 2001 - Vol Leder Rood/Zwart Hi-Tech edition!
  • Avatar gebruiker
    Coen
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 7748
    GeregistreerdCOLON vr jan 21, 2005 4:29 pm
    WoonplaatsCOLON Amsterdam

    MGF van oktober 2001 - Vol Leder Rood/Zwart Hi-Tech edition!

    door Coen » ma okt 16, 2006 11:13 am

    Te koop: Origineel Nederlandse MGF met volledige onderhoudshistorie. De MG verkeerd in uitmuntende staat en is van oktober 2001. Het is een MK2 uitvoering dus qua interieur gelijk aan die van een TF

    Extra's:
    - Volledig lederen interieur in het rood/zwart
    - Chrome pakket: deurgrepen, grille, luchtinlaatroosters, portier instaplijsten, handremknop en asbak in chromekleur.
    - Alu pakket: bestaande uit een aluminium middenconsole en carbon look portier inleg.
    - Windscherm
    - Airbag bestuurder en passagier

    Standaard opties:
    - MG alarmsysteem met bewaking van portieren, motorkap, kofferdeksel, ultrasoon beveiliging van interieur (als kap geopend is) en startblokkering.
    - Centrale portiervergrendeling met afstandsbediening (2e afstandsbediening zit er bij)
    - MG lichtmetalen velgen
    - Elektrische raambediening
    - Getint glas
    - In hoogte verstelbaar stuur

    Km stand: 85.000

    Prijs: 11.250 euro

    Voor meer informatie of een afspraak kun je bellen op:
    06 – 46 320 991 of 0546 – 57 65 30.

    Afbeelding
    Afbeelding
    Afbeelding
    Afbeelding
    Afbeelding
    Laatst bijgewerkt door 3 op Coen, in totaal 0 keer bewerkt.
  • Sander
    Technical Specialist
    Technical Specialist
    BerichtenCOLON 7902
    GeregistreerdCOLON wo maart 24, 2004 11:08 pm
    WoonplaatsCOLON Essen (BE)

    door Sander » ma okt 16, 2006 1:42 pm

    Je hebt het verkeerd om Coen, de F zelf verkoop je het beste in de zomer, de hardtop in de winter :lol: :lol:

    (goede prijs trouwens)
    Building >200BHP K-series
  • Avatar gebruiker
    Coen
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 7748
    GeregistreerdCOLON vr jan 21, 2005 4:29 pm
    WoonplaatsCOLON Amsterdam

    door Coen » ma okt 16, 2006 1:52 pm

    Sander schreefColonJe hebt het verkeerd om Coen, de F zelf verkoop je het beste in de zomer, de hardtop in de winter :lol: :lol:

    (goede prijs trouwens)


    :lol: Ik ben van de omgekeerde wereld ;) De prijs is inderdaad scherp voor een F van deze leeftijd.
  • MGF
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 5834
    GeregistreerdCOLON do feb 10, 2005 9:24 pm
    WoonplaatsCOLON Rotterdam en Heiloo

    door MGF » ma okt 16, 2006 3:45 pm

    Een nette prijs en een mooie auto!
    MGF 1.8i, British Racing Green, 2001
    Opties: Leather Pack in Cream-Walnut, Chrome Pack, Wood Pack, 16" Square Spoke velgen, Airco, Pearlescent lak, Windstop, Houten stuurwiel, Hardtop in kleur
    Modificaties: TTB, Mike Satur Daytona uitlaat, TF135 nokkenassen, RVS hitteschild, Black Diamond 280mm schijven vóór, RVS boutjes en moertjes, Land Rover koppakking, B&G WLS kit, lowering pins, Toyo Proxes T1-R banden

    Rover 75 2.5 V6 Sterling, Steel Blue, 2000
  • Avatar gebruiker
    Coen
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 7748
    GeregistreerdCOLON vr jan 21, 2005 4:29 pm
    WoonplaatsCOLON Amsterdam

    door Coen » di okt 24, 2006 8:29 pm

    //
    Laatst bijgewerkt door 2 op Coen, in totaal 0 keer bewerkt.
  • Jean
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 437
    GeregistreerdCOLON wo jun 22, 2005 3:27 pm
    WoonplaatsCOLON Graetheide
    CONTACTCOLON

    door Jean » di okt 24, 2006 8:49 pm

    Helaas Coen.

    Dit is niet de RDW, maar een dealer zal ook weten hoe het zit:

    75. Krijg ik bij uitvoer of bij emigratie een deel van mijn BPM terug?
    De BPM is een zogenaamde 'tijdstipbelasting'. Dat wil zeggen dat er belasting wordt geheven als zich op een bepaald tijdstip een belastbaar feit voordoet. Het is, anders dan de motorrijtuigenbelasting, niet een belasting op het houden van een auto of het gebruik van de
    weg. Eventuele latere wijzigingen in de aangeschafte zaken leiden daarom niet tot aanpassing van het belastingbedrag.

    Met andere woorden: bij de BPM wordt belasting geheven over de registratie of het eerste gebruik van de openbare weg. Wordt de auto vervolgens uitgevoerd of emigreert u en neemt u de auto mee, dan krijgt u de BPM niet terug.


    Bron site: www.peugeotoverdenhaag.nl
    MGF 1.8 VVC Volcano voor de deur voorzien van:

    TTB, K&N-filter + hitteschild, Magnecor bougiekabels, assortiment RVS boutjes en schroefjes, platinum bougies, Thropy koplampen, remservo steun, alu pookknop, alu + leer handremhendel. En nog een hoop wat er in of op moet.
  • Avatar gebruiker
    Coen
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 7748
    GeregistreerdCOLON vr jan 21, 2005 4:29 pm
    WoonplaatsCOLON Amsterdam

    door Coen » di okt 24, 2006 11:10 pm

    Ow dat is vreemd zeg. Wat stom eigenlijk.
  • Brooklands
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 4388
    GeregistreerdCOLON wo jul 06, 2005 4:21 pm

    door Brooklands » wo okt 25, 2006 11:11 pm

    Coen schreefColonOw dat is vreemd zeg. Wat stom eigenlijk.


    16-10-2006 BPM-teruggave bij export ineens nabij.

    Een jarenlange lobby van Bovag en Rai lijkt zijn vruchten af te werpen. Het wetsvoorstel voor het belastingplan 2007 is zodanig gewijzigd dat er een concreet voorstel ligt voor bpm-teruggave bij export. Dat meldt advocatenkantoor Loyens en Loeff.
    Het is de brancheorganisaties al jarenlang een doorn in het oog dat Nederlandse autobedrijven slecht met het buitenland kunnen concurreren waar het gaat om het aanbieden van occasions: De Nederlandse zijn altijd veel duurder vanwege de bpm die er ooit over is betaald.

    Het voorstel houdt in dat bij de bpm-heffing van gebruikte auto’s de werkelijke afschrijving het uitgangspunt wordt. “Desgewenst kan echter gebruik worden gemaakt van een percentage volgens een forfaitaire tabel. Hiermee is ook op dit punt de strijdigheid met het Europese recht verholpenâ€Â
  • Avatar gebruiker
    Coen
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 7748
    GeregistreerdCOLON vr jan 21, 2005 4:29 pm
    WoonplaatsCOLON Amsterdam

    door Coen » ma okt 30, 2006 8:00 pm

    Ad, ik had je reactie nog niet eens gezien. Het artikel wat je hier had neergezet wou ik er ook al neerzetten. Eigenlijk is het ook van de gekke dat dat niet mocht. Wel BPM betalen als je iets invoerd maar bij export ho maar!
  • Brooklands
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 4388
    GeregistreerdCOLON wo jul 06, 2005 4:21 pm

    door Brooklands » ma okt 30, 2006 8:45 pm

    Coen schreefColonEigenlijk is het ook van de gekke dat dat niet mocht. Wel BPM betalen als je iets invoerd maar bij export ho maar!


    Krijgen we op dit vlak eindelijk eerlijke handel in Europa.
  • Sander
    Technical Specialist
    Technical Specialist
    BerichtenCOLON 7902
    GeregistreerdCOLON wo maart 24, 2004 11:08 pm
    WoonplaatsCOLON Essen (BE)

    door Sander » ma okt 30, 2006 11:03 pm

    Helaas hebben wij niets aan dit voorstel...
    Building >200BHP K-series
  • Avatar gebruiker
    Coen
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 7748
    GeregistreerdCOLON vr jan 21, 2005 4:29 pm
    WoonplaatsCOLON Amsterdam

    door Coen » vr dec 08, 2006 1:16 pm

    €12.500,- teveel? Een goed bod mag ook.
    Lotus Elise S2 111s
  • Avatar gebruiker
    Remieme
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 5296
    GeregistreerdCOLON vr feb 10, 2006 8:33 pm
    WoonplaatsCOLON Bergen op Zoom (NL)

    door Remieme » vr dec 08, 2006 5:08 pm

    Waarom vermeld je eigenlijk er niet bij dat het om een Hi-Tech Special Edition gaat Coen? Deze staan hoger geprijsd in de catalogus. Prijs is toch echt niet te hoog voor deze uitvoering, met al de Hi-Tech opties.
  • Avatar gebruiker
    Coen
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 7748
    GeregistreerdCOLON vr jan 21, 2005 4:29 pm
    WoonplaatsCOLON Amsterdam

    door Coen » ma dec 11, 2006 1:38 pm

    Remieme schreefColonWaarom vermeld je eigenlijk er niet bij dat het om een Hi-Tech Special Edition gaat Coen? Deze staan hoger geprijsd in de catalogus. Prijs is toch echt niet te hoog voor deze uitvoering, met al de Hi-Tech opties.


    Sorry ik lees je bericht nu pas. Ik zal het erbij zetten en tevens de prijs verlagen naar 11.250 euro. (daar worden '98ers nog voor aangeboden!!)
    Lotus Elise S2 111s
  • PatrickT
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 667
    GeregistreerdCOLON wo okt 20, 2004 8:57 pm
    WoonplaatsCOLON 's-Hertogenbosch

    door PatrickT » ma dec 11, 2006 3:23 pm

    wat is er eigenlijk zo high-tech aan deze uitvoering?
    Platinum F, 75th Anniversary Limited Edition
    K&N 57i, Cat-Bypass, 52mm TTB, Water lever sensor kit, Witte knipperlichten, Lowering pins
BUTTON_TOPIC_LOCKED 35 berichten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 2 en 0 gasten