Met pijn in het hart stel ik bij deze mijn F te koop. Bouwjaar 1999. In zilvergrijs met bordeaux leder interieur. Ongeveer 60000 km. Echt in prima staat.
Het was inderdaad een 75th ann, verkocht aan een scherpe prijs. Ik heb even rondgekeken op het net en 8000 leek mij een eerlijke prijs. Het was ook de bedoeling om de wagen niet een jaar te koop te zetten aangezien ik ook nog een MGB en enkele andere auto's heb. Ik deed hem weg omdat we een nieuwe Audi A4 cabrio gekocht hebben waar ons zes jarig zoontje steeds bij in kan. Dat is de enige reden, de wagen stond te veel stil omdat zoonlief niet mee kon. Hij was wel echt in sublieme staat, dus deed de nieuwe eigenaar een goede zaak.