door PatrickT » do aug 24, 2006 12:06 am
Remieme schreefColonvind de prijs ook wel meevallen. Voor nederlandse begrippen zeker.
nederlandse begrippen wel, maar je moet niet vergeten dat de nieuwprijs in belgie gewoon stukken lager is. heb op de kemenrit met een mede 75th LE staan praten. Nieuwprijs lag 10.000 euro lager dan in NL!
Platinum F, 75th Anniversary Limited Edition
K&N 57i, Cat-Bypass, 52mm TTB, Water lever sensor kit, Witte knipperlichten, Lowering pins