http://auto.2dehands.nl/markt/auto/mg/1 ... tyled.html





Coen schreefColon
Maar dat heeft die op dit moment nog lang niet.

Bruce schreefColonCoen schreefColon
Maar dat heeft die op dit moment nog lang niet.
Hij heeft het inderdaad nog niet, maar de potentie is er wel..
Als je handig bent, en de tijd hebt, is die 200 pk echt wel te halen, ik heb begrepen dat ze in de UK met dezelfde setup het wel halen..
Maar de Mods werken elkaar nu een beetje tegen..
Wat ik bedoel te zeggen, mijn auto heeft nog voor 5000 euro aan mods nodig, wil ik in de buurt komen...


Bruce schreefColonNee, voor mij is 1 F meer dan genoeg.. ik denk eerder aan Bruno??
Dan kan hij 1 super F hebben en een show F..


Gebruikers op dit forum: 1 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.