



MGF schreefColonDat is grappig, overigens een nette MGF, jammer alleen van dat vreemde bagagerek achterop..



Nem58 schreefColonDamn, als hij die f kwijtraakt voor die prijs. Dan ga ik toch op grote schaal f-jes vanuit Duitsland invoeren.![]()
Want 14.600 euro voor een F van 1998? Krijg je in Duitsland een perfecte tf voor!


Het is een beetje wat de gek er voor geeft.

Gebruikers op dit forum: 1 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.