BUTTON_TOPIC_LOCKED 5 berichten Pagina 1 van 1
Trophy 160
  • billy
    MGF/TF First drive
    MGF/TF First drive
    BerichtenCOLON 3
    GeregistreerdCOLON wo apr 14, 2004 8:51 pm
    WoonplaatsCOLON woonplaats invullen aub.

    Trophy 160

    door billy » wo mei 05, 2004 4:42 pm

    te koop
    MG F trophy 160
    nummer 7/24 stuks in belgie
    18/12/2002
    19000km
    antraciet metalic
    getuned tot 185pk
    vele xextra's van MS
    (hoops , alu in inerieur.... enz)
    ongeval vrij
    perfecte staat
    wegens nieuwe onvoorziene gezinsuitbreiding
    0496 /54 58 63
    billy@centratec.com
    prijs 20000€
    prijsverlaging wegens dringende verkoop
  • Bruno
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 16480
    GeregistreerdCOLON vr jan 30, 2004 8:16 pm
    WoonplaatsCOLON "De Berg" , Belgie
    CONTACTCOLON

    door Bruno » wo mei 05, 2004 11:15 pm

    Aanvaardbare prijs, ware het niet dat natuurlijk 99.9% van de bezoekers hier al een MG hebben.
    Billy, ik raad u aan, zeker ook op andere sites te adverteren, zodat je meer kans krijgt op verkoop. Tegen deze prijs zou dat normaal echt wel moeten lukken.
    Veel succes !
    MG's :
    - VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135
    Non-MG's :
    - Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI
    Racecars :

    - YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer
  • Avatar gebruiker
    GhostRider
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 818
    GeregistreerdCOLON wo maart 31, 2004 7:20 pm
    WoonplaatsCOLON Nederland

    door GhostRider » do mei 06, 2004 12:05 am

    Tweede MG is ook niet verkeerd, alleen zou ik dan toch opteren voor een oldtimer erbij, maar toch....
    Good huntin' Billy!
    IF IT ROLLS, THEN RACE IT!
    Afbeelding
  • Gast

    door Gast » do mei 06, 2004 4:04 pm

    ja staat ook op ander sites te koop
    hier staat hij voor mond aan mond reclame
    en ik heb mijn eerste mg ook via hier gekocht.

    Maar deze moet asap verkocht worden.
    (verhuis en geen garage meer en moet nieuwe auto gaan oppikken)
    dus
    spread the word !!!!

    billy
  • Gast

    door Gast » zo mei 23, 2004 2:57 pm

    VERKOCHT;;;
    te laat


    Billy
BUTTON_TOPIC_LOCKED 5 berichten Pagina 1 van 1

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 2 en 0 gasten