BUTTON_TOPIC_LOCKED 8 berichten Pagina 1 van 1
Te koop MG F Trophy 160
  • Gast

    Te koop MG F Trophy 160

    door Gast » wo apr 14, 2004 9:04 pm

    Te koop wegens firmawagen

    MG F Trophy 160 nummer 7 / 24 in Belgie
    ingeschreven op 18/12/2002
    UNIEKE WAGEN !!!

    antraciet zwart getuned tot 185 pk
    18500 km
    Vele extra's van Mike Satur
    chrome roller hoops
    chrome bumper filler
    interieur met vele mat alu onderdelen
    ongeval vrij
    in perfecte staat
    prijs 30000€ (te bespreken)
    Info 0496/54 58 63
  • billy
    MGF/TF First drive
    MGF/TF First drive
    BerichtenCOLON 3
    GeregistreerdCOLON wo apr 14, 2004 8:51 pm
    WoonplaatsCOLON woonplaats invullen aub.

    door billy » ma apr 19, 2004 12:32 am

    is dus de mijne (Billy)
    moet weg wegens firmawagen en voorzien gezinsuitbreiding

    0496/54 58 63
    billy@centratec.com
    DOE EEN BOD !!!!
  • Jupilerman
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1435
    GeregistreerdCOLON ma apr 05, 2004 10:13 pm
    WoonplaatsCOLON Hamme

    door Jupilerman » wo apr 28, 2004 7:37 pm

    BMW Z4 2.3i 170PK ? 31.750,-
    okok, dan nog de belasting op in verkeersstelling ? 1500,- en ge zijt vertrokken. :roll: doe mij dan maar de Z4
  • Gast

    door Gast » ma mei 03, 2004 1:34 am

    ja maar dan ene met ni veel opties

    en de prijs is toch "bespreekbaar"
    tegen eenredelijk bod mag ie weg

    greetz

    billy
  • billy
    MGF/TF First drive
    MGF/TF First drive
    BerichtenCOLON 3
    GeregistreerdCOLON wo apr 14, 2004 8:51 pm
    WoonplaatsCOLON woonplaats invullen aub.

    Re: Te koop MG F Trophy 160

    door billy » wo mei 05, 2004 3:44 pm

  • Jupilerman
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1435
    GeregistreerdCOLON ma apr 05, 2004 10:13 pm
    WoonplaatsCOLON Hamme

    door Jupilerman » ma mei 10, 2004 8:57 pm

    Desalniettemin succes gewenst met de verkoop. Jammer eigenlijk dat hij weg gaat, want de Trophy in die kleur is best een mooie auto.
  • speedy4552

    info

    door speedy4552 » do mei 20, 2004 4:41 pm

    Van 160 nr 185 pk , maakt het een groot verschil, zelf rij ik ook met een trophy maar een gele, 22/24.

    waar hebt u dat laten doen
  • Gast

    door Gast » zo mei 23, 2004 2:57 pm

    VERKOCHT .......

    Andere cpu van rover
    das alles wat verandert is

    greetz Billy
BUTTON_TOPIC_LOCKED 8 berichten Pagina 1 van 1

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 1 en 0 gasten