Staat mijn F-je te koop. Nieuws gaat snel, immers Equilibrium had hem na een paar uur online op het web al gespot....
Reden... Ga als alles verder goed is een Elise S111 uit 2003 rijden



Coen schreefColonJammer, dat is het zeker. Wat zal ongeveer de richtprijs zijn? Heb je daar al enig idee van?

Coen schreefColonIk kan 'm echt niet vinden. Niet als ik zoek in de lijst, laat staan als ik zoek op het postcode van Haastrecht




Gebruikers op dit forum: 1 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.