Kan ik iemand interesseren in een rode Trophy?

1e eigenaar, van oud vrouwtje geweest, nooit in hoog toeren bereik geweest, altijd rustig mee gereden, nooit op het circuit geweest.
Haha ok, zonder onzin:
Goed bereden en goed onderhouden.
210 000km op de klok.
Voor vragen, PM of lees eerst mijn topic.
Link:
http://www.mgf-tf.com/phpBB2/viewtopic.php?f=10&t=13751






