de wagen heeft 55.000 miles, is rechts gestuurd, maar wel volledig inorde gemaakt voor het vaste land.
Europese lichten geplaatst...
onder de wagen liggen 4 NIEUWE toyo's, er bovenop een nieuwe softtop met glazen verwarmbaar ruitje,
(hiervoor is er nog geen relais geplaatst)
ik heb de wagen in de lente gekocht maar krijg deze dus niet op de baan hier...
de wagen koste mij met inbegrip van de banden, softtop en de lampen 3500€ welke ik graag op deze weg zou recupereren




)