Ik heb de wagen vorig jaar gekocht van Gydotron (zie hier op het forum).
Je kan nakijken hier op het forum, dat de wagen heel wat updates gekregen heeft, waaronder
- gasklep 52 mm
- draagarmen
- distributieriem
- waterpomp
- Vaste remleiding
- RVS koelpijpen
- remblokken en schijven
- Alu radiator
- Voorste uitlaatpijp
- schakelkabel
- koelslangen (behalve voorste)
- Eton speakers
- T-bar
- ...
Ik kan het niet opbrengen om de wagen te laten repareren temeer omdat ik graag plaats zou willen maken in de garage voor de nieuwe wagen (Ford fiesta) die ik besteld heb voor mijn dochter. Spijtig genoeg kan ze geen rijexamen afleggen in de MG..en ik wil het haar niet aandoen om met de Mondeo (wat echt te groot is voor haar) te gaan leren autorijden.
Hardtop inbegrepen
Wagen heeft 118000 km
Vraagprijs= 1200 Euro
PS: ik heb de wagen nog niet op kapaza of 2dehands geplaatst...ik wil de mensen van het forum voorrang geven
Je kan me steeds contacteren via PB of mail.
Foto's






Mvg,
Herman



