










Mr. Dj M. schreefColonNice Bruno!
Neem je deze mee naar Waalwijk?


Bruno schreefColonKempenrit met 2 MG's zal geen problem zijn, Waalwijk wel denk ik.


Coen schreefColonHet is wel populair hè om van een model waarvan 2 versies zijn ze meteen allebei te kopen?
Gebruikers op dit forum: 1 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.