Foto's zijn terug te vinden in mijn project.
Goede auto, nooit problemen mee gehad.
Bouwjaar 2000 met ongeveer 170dkm
Interesse? Let me know








Bruno schreefColonWat een belachelijke prijs alweer. Waarom zou je hem Uberhaupt daarvoor willen wegdoen. Geef toe, da's toch te belachelijk voor woorden. Met 2850 euro spring je ook niet ver in het leven, zodat je je F beter bijhoudt en opzij zet voor betere tijden, toch ?

Ultimate schreefColonTja, de prijs is laag inderdaad maar wil er van af.
Het F tijdperk is voor mij afgelopen, wil een wat praktischere auto gaan kopen.



gille schreefColon
Ik vind dit dan weer een correcte prijs voor een wagen van 14(bijna15) jaar oud met 170.000km. op de klok,
denk niet dat je nog snel meer gaat krijgen.
Wat het waard is sentimenteel enz. is weer een ander verhaal.





Tommie schreefColon of moet er een andere wagen genomen worden. Meestal gebeurt het laatste.


Gebruikers op dit forum: 1 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.