Omdat ik op zeer korte termijn een grotere auto nodig heb is mijn TF160 te koop. De advertenties zijn ruim 1200 keer bekeken binnen 1 maand maar helaas geen enkel redelijk bod. Voor een snelle beslisser is mijn TF160 te koop voor € 4000.
Dat lijkt mij een zeer nette prijs. Als ik jou was zou ik de originele achterlichten terug plaatsen en de originele velgen. Die 2 dingen stoot denk ik al een heel groot deel van de kopers af.
Coen, de originele achterlichten heb ik niet meer en op de 11spokes zitten vrijwel nieuwe winterbanden dus die ga ik niet zomaar omleggen. Ik wil die velgen inclusief winterbanden en de zwarte hardtop apart verkopen. Een nieuwe eigenaar kan dan toch de Toyo's op de 11spokes leggen en de winterbanden op de zwarte velgen. € 4500 voor de TF inclusief de 11spokes met winterbanden!