Mijn ex staat te koop..
Het betreft een rechts-gestuurde MG ZS 180, aangekocht bij Bruno.
Volledig ingevoerd en rijdt al een hele tijd op Belgische platen
Geen import miserie dus meer.
Heeft nog een volledig groot onderhoud gehad recent met distributiewissel op 93 000 miles
Interieur in absolute nieuwstaat
2.5 KV6, wagen heeft momenteel 100 000 miles gelopen
2 velgen hebben een beetje stoeprand schade
Zo meenemen 1250 euro vaste prijs, moet dringend weg
Kan ook gekeurd worden voor verkoop (+ 250 euro)



http://nl.kapaza.be/antwerpen/2001-mg-z ... 022266.htm




