als er iemand geinterreseerd is mag hij/zij altijd vrijblijvend komen kijken !! testrit is ook geen enkel probleem , een kenner zal toch altijd zelf wel zien , horen en voelen als er iets ernstigs aan de wagen zou schelen denk ik he
normaal gezien was het plan de auto in de lente te verkopen , en dan zou hij (samen met onze caravan) op winterstalling gaan . het enige probleem is dat ik er dan ook zelf niet meer aankan tot april , daarom dat ik hem nu wat goedkoper aanbied , dan hoef ik de moeite van de winterstalling niet te doen ....
dus als er iemand interesse heeft .... prijs is met hardtop en al !
wij hebben er 1 jaar mee gereden zonder 1 probleem ( alleen airbaglampje ) , nooit geen druppel olie of water moeten bijgooien , altijd binnen gestaan in de garage