Een 275GTB voor 400.000Euro is natuurlijk bijzonder, maar er staan ook betaalbaardere modellen bij
https://www.bva-auctions.com/auction/lot/5867













Gydotron schreefColonGeen Ferrari en spiksplinternieuw, de nieuwe Toyota GT 86. Spijtig genoeg geen cabrio.

luigi1515 schreefColonZeker een mooie auto. Ik vind hem echter wel lijken op de Nissan GT-R, qua looks dan.
Als ik er langer naar kijk vind ik de gelijkenis overigens wel meevallen





ovi schreefColonDe verkeerde mensen rijden met een BMW, Mercedes of Volvo!
Gebruikers op dit forum: 1 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.