
TE KOOP
Omdat ik een diesel ga halen gaat mijn Saxo weg.
Goede auto, laatst nog de uitlaat, aandrijfas en voorruit vervangen.
160 dkm gereden en onderhoudshistorie is aanwezig.
Hiervoor nog maar 1 eigenaar gehad. Zelf ben ik nog deze zomer met de auto naar Frankrijk gereden, 2500km en alles probleemloos.
Dus zoek je nog een lichte, leuke en zuinige auto voor er bij (1:18 en als je je best doet 1:20) KOPEN!
Vraagprijs: 1750,-

