rechts gestuurde tf van 2003 met 65.000km.(41.000mls)
ik had deze wagen gekocht voor onderdelen om
de mijne in-orde te zetten, deze is technisch echter
zeer goed ok, zou zonde zijn om deze te strippen,
de wagen heeft enkele lichte blutsen,waarvan eentje
op de achterspoiler. ik heb deze zelf vanuit engeland naar
hier gereden zonder probleem. de el. ruiten werken niet, moet nagezien worden.
de wagen koste mij 1850€ ophalen inbegrepen,voor deze prijs kan ie zo meegenomen worden.
(de 2000 f staat ook te koop, welke eerst weg is is weg de andere zal ik zelf houden om te toeren)
komen kijken kost niets,zelfs de koffie is dan gratis!!




