Ik ben deze wagen al gaan bekijken....staat hier maar 5km vandaan.
Welwelwel, afgezien van alle mods die er gebeurd zijn, een wrak zonder meer. Typisch klakskesvolk...
Op foto ziet hij er idd goed uit, ik zou zeggen, voor wisselstukken is hij nog te slecht.
Geen stuk plaatwerk zonder blutsen, en dan bedoel ik heel veel kleine blutsen.
Alle velgen(die ik wel zoek) zijn beschadigd, kap is gescheurd, ster in de voorruit,afdekplaat boven de motor is met tec 7scheef ingeplakt, spoiler is doorgezakt, interieur is een ramp, dashboard is gebarsten, lederen zetels zijn volledig naar de maan. Lampen zijn idd afgeplakt..... rechterflank zware deuk met plamuur bijgewerkt zonder deze te schuren

en dan zwart geschilderd met een borstel.
En de motor...waarvoor ik eigenlijk hem wel wou hebben.....daar vrees ik dat je een hgf'ke hebt.
Ahja, het rode kleppendeksel....m'n dochterke van 5 zou het schoner gedaan hebben.
Spaar je de moeite en km's dus maar...