door gille » ma jul 11, 2011 11:07 pm
ik heb deze voor 3 maanden gekocht, volledig in orde gezet,
maar ben toch voor 'n rhd gegaan.
daarom dat nu deze mooie grijze weg mag.
verbruik: 7.5/100 werkverkeer (ong. 20km. kleine baantjes)
6.5/100 autoweg:rustig toeren aan 120 kmh.
weekendje toeren in de ardennen zat ik gewoonlijk aan 7.5/100
,banden zijn in goede staat,
te bezichtigen te as 3665 (bij genk)
cabriodak in zeer goede staat,geen lekken of kreuken.
deze heeft mij 3650€ gekost welke ik zeker zou willen recuperen,
dan heb ik deze voor gratis,maar met plezier weer 100% in orde gezet.
motor zeer goed en betrouwbaar.
deze moet wegens plaatsgebrek dringend de deur uit.
kan weg voor €3250
Laatst bijgewerkt door 1 op
gille, in totaal 0 keer bewerkt.
mg f Trophy 160 2001 83.000km.
emgeeke voor als het nat mag zijn.
ford C max voor het winkelen