't Is geen F of TF maar wellicht zijn er hier mensen die weer mensen kennen.
Als je begrijpt wat ik bedoel.
Wie weet een nieuwe eigenaar voor deze auto?
Neem contact op met mij via PM met mij (Helmet) en ik geef je het
e-mailadres door van de huidige eigenaar.
Hier enkele foto's. Ik vind het een strak autootje als ik hem zo zie.
Remco







