BUTTON_TOPIC_LOCKED 15 berichten Pagina 1 van 1
MGF 1.8i 1997 Vulcano
  • Avatar gebruiker
    D.B.C.
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1123
    GeregistreerdCOLON do dec 03, 2009 12:56 am
    WoonplaatsCOLON Bussum
    CONTACTCOLON

    MGF 1.8i 1997 Vulcano

    door D.B.C. » vr sep 17, 2010 1:20 pm

    Wegens prive omstandigheden tot besluit gekomen m'n MGF te verkopen.

    MGF 1.8i 88kw 120 pk 1997
    Kilometerstand: 131.000
    Kenteken: 59-PG-BD
    Kleur: Vulcano
    Apk: 14-12-2011

    Opties en accessoires:

    ABS
    Airbag bestuurder
    Airbag passagier
    Alarm
    3e remlicht
    Midden armsteun
    Lichtmetalen velgen
    2x Centrale vergrendeling afst.bediending
    Verwarmde buitenspiegels
    Elektrische ramen
    Stuurbekrachtiging
    Softop afdekhoes

    Trophy Spoiler
    52mm Gasklephuis
    Smoked achterlichten (originele ook aanwezig)
    Air intakes met scoop (originele ook aanwezig)
    K&N open luchtvilter
    Milltek supersport einddemper
    Rolbeugels TT style
    Hoofdstroom schakelaar in auto

    JBL Powerline Speakers Composet
    JBL Stereo versterker
    Pioneer cd/mp3 usb speler

    Origineel Duitse auto, rekeningen van onderhoud aanwezig (ook van ex duitse eigenaar)
    Recent nog alle remblokken en remschijven voor vervangen en rollagers linkerkant (bijde) en draagarm linksvoor vervangen totaal 2000+ euro (rekening aanwezig).

    De auto rijdt goed en verder geen problemen mee. Vorig jaar is het dak opnieuw gestoffeerd.
    De auto zit nog goed in de lak, heeft een beetje steenslag en een paar krasjes rechts achter (Achter bumper is opnieuw gespoten en heeft geen krassen meer alleen beetje kleur verschil), voor de rest nog erg mooi. de vloerbedekking is in mindere staat (zit een scheur in niet hinderend) en de bestuurders stoel heeft wat schade en de t-bar is met het plaatsen van de rolbeugels wat beschadigd en wat lampjes dienen vervangen te worden. Allemaal kleine dingetjes.

    De auto word niet dagelijks gebruikt, alleen voor plezier tochtjes. Hij rijdt erg zuinig gemiddeld 1 op 14 (bijna alleen stads kilometers), het is geen olie verbruiker.

    Vraagprijs: N.O.T.K.
    Mvg, D.Blokker

    Afbeelding
    Afbeelding
    Afbeelding
    Afbeelding
    Laatst bijgewerkt door 4 op D.B.C., in totaal 0 keer bewerkt.
    Mods: Trophy Inserts, Bonnet Air Vents, Side Air Scoops, Spoiler, 17'' AZEV.
  • Avatar gebruiker
    RemcovanKuilenburg
    Clubshop, PR en Forum administrator
    Clubshop, PR en Forum administrator
    BerichtenCOLON 5552
    GeregistreerdCOLON wo jul 02, 2008 12:13 am
    WoonplaatsCOLON Amersfoort

    door RemcovanKuilenburg » vr sep 17, 2010 9:37 pm

    Hoi DBC,

    Jammer om te horen dat je de F gaat verkopen. Heel veel succes met de verkoop. Maar dat moet zeker lukken met deze kleur en alle opties die jij er op hebt gezet.

    Remco
    MG F 1.8 MPI 1996 en winnaar Dyno 2008, 2010 en 2011
    Volvo V60 Volvo Ocean Race 2012
    Audi A3 1.6 TDI Amb. Pro line Buss. S-tronic 2011

    Lid van MG Car Club UK.
  • Blue Maniac
    MGF/TF Rookie
    MGF/TF Rookie
    BerichtenCOLON 69
    GeregistreerdCOLON zo jan 10, 2010 12:52 pm
    WoonplaatsCOLON Oostzaan

    door Blue Maniac » di sep 21, 2010 8:42 am

    Hoi Davy,

    Spijtig dat je deze beslissing neemt na alle moeite en energie die je in de wagen hebt gestopt.
    Laat de mogelijke koper even het geluid van je uitlaat horen, dan ben je hem zeker kwijt :lol: . Nogmaals, jammer om te horen dat je stopt met MGf rijden.


    Succes met de verkoop.

    Marcel
    To boldly go where no MGf has gone before.
  • Avatar gebruiker
    D.B.C.
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1123
    GeregistreerdCOLON do dec 03, 2009 12:56 am
    WoonplaatsCOLON Bussum
    CONTACTCOLON

    door D.B.C. » wo sep 22, 2010 1:59 am

    ik stop niet helemaal heb nog een MG C project :wink: maar die staat al 20 jaar in de schuur en moet een hoop aan gebeuren, en heb misschien al een potentionele koper, maar wil hem liever kwijt aan een liefhebber want in deze kleur zijn ze schaars.
    Mods: Trophy Inserts, Bonnet Air Vents, Side Air Scoops, Spoiler, 17'' AZEV.
  • Avatar gebruiker
    D.B.C.
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1123
    GeregistreerdCOLON do dec 03, 2009 12:56 am
    WoonplaatsCOLON Bussum
    CONTACTCOLON

    door D.B.C. » ma okt 18, 2010 4:57 pm

    Speciaal forum prijs 4250 Euro
    Mods: Trophy Inserts, Bonnet Air Vents, Side Air Scoops, Spoiler, 17'' AZEV.
  • Avatar gebruiker
    Kevin
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1402
    GeregistreerdCOLON zo feb 01, 2009 3:35 pm
    WoonplaatsCOLON Almelo

    door Kevin » ma okt 18, 2010 5:35 pm

    D.B.C. schreefColonSpeciaal forum prijs 4250 Euro

    verander het ook even in de beginpost, dat is sneller te vinden als je straks een prijs zoekt ;)
  • Avatar gebruiker
    D.B.C.
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1123
    GeregistreerdCOLON do dec 03, 2009 12:56 am
    WoonplaatsCOLON Bussum
    CONTACTCOLON

    door D.B.C. » ma okt 18, 2010 6:32 pm

    Kevin schreefColon
    D.B.C. schreefColonSpeciaal forum prijs 4250 Euro

    verander het ook even in de beginpost, dat is sneller te vinden als je straks een prijs zoekt ;)


    Is gedaan, op marktplaats staat hij voor 4500 nu.
    ik wil er echt niets aan verdienen, deze prijs is wat ik er voor heb betaald vorig jaar en heb in de tussentijd duizenden euro' s aan uit gespendeerd, het is dat ik deze auto niet langer kan houden vanwege verschillende redenen en de voornaamste is dat ik weer ga studeren en hem niet kan onderhouden zoals het moet, want ik zie het liefst dat ie naar een liefhebber gaat.
    mocht het zo zijn dat ik hem niet verkoop dan gaat ie worden afgeschreven en in de lente weer worden aangeboden voor een hogere prijs.
    ik ben geen handelsman, ik wil alleen maar van m'n auto af.

    Mvg, D.Blokker
    Mods: Trophy Inserts, Bonnet Air Vents, Side Air Scoops, Spoiler, 17'' AZEV.
  • Avatar gebruiker
    D.B.C.
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1123
    GeregistreerdCOLON do dec 03, 2009 12:56 am
    WoonplaatsCOLON Bussum
    CONTACTCOLON

    Re: MGF 1.8i 1997 Vulcano

    door D.B.C. » ma dec 06, 2010 1:32 pm

    APK is vernieuwd en kan weer tot 14-12-2011 mee
    Als iemand een goed bod doet mag ie zo weg!
    Mods: Trophy Inserts, Bonnet Air Vents, Side Air Scoops, Spoiler, 17'' AZEV.
  • Sigrid
    MGF/TF Enthousiast
    MGF/TF Enthousiast
    BerichtenCOLON 103
    GeregistreerdCOLON za jun 17, 2006 12:23 pm
    WoonplaatsCOLON Nieuwerkerken

    Re: MGF 1.8i 1997 Vulcano

    door Sigrid » wo dec 08, 2010 11:52 am

    als je je mgc nu wegdoet......altijd interesse dan
    een mga een bgt.....mgfle75
    Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary… that’s what gets you
  • Avatar gebruiker
    D.B.C.
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1123
    GeregistreerdCOLON do dec 03, 2009 12:56 am
    WoonplaatsCOLON Bussum
    CONTACTCOLON

    Re: MGF 1.8i 1997 Vulcano

    door D.B.C. » do dec 09, 2010 9:47 pm

    Sigrid schreefColonals je je mgc nu wegdoet......altijd interesse dan


    Tjah die is alleen niet van mij :wink:
    Mods: Trophy Inserts, Bonnet Air Vents, Side Air Scoops, Spoiler, 17'' AZEV.
  • Avatar gebruiker
    remcow
    MGF/TF Rookie
    MGF/TF Rookie
    BerichtenCOLON 77
    GeregistreerdCOLON ma jan 24, 2011 9:57 pm
    WoonplaatsCOLON Monnickendam
    CONTACTCOLON

    Re: MGF 1.8i 1997 Vulcano

    door remcow » do feb 10, 2011 4:42 pm

    Wat is de vraagprijs voor de auto?
    ben wel geinteresseerd, mooie kleur dat volcano!
    MG-F Tahiti Blue 1998 117000km, Xenon kit 4300k,
    Rover 200 1.6 Eaton CVT Nightfire red
    Toyota Auris TS,Medium Grey
  • Avatar gebruiker
    RemcovanKuilenburg
    Clubshop, PR en Forum administrator
    Clubshop, PR en Forum administrator
    BerichtenCOLON 5552
    GeregistreerdCOLON wo jul 02, 2008 12:13 am
    WoonplaatsCOLON Amersfoort

    Re: MGF 1.8i 1997 Vulcano

    door RemcovanKuilenburg » do feb 10, 2011 8:33 pm

    @Remco. Welkom op het forum. Vul je nog even je woonplaats in?
    MG F 1.8 MPI 1996 en winnaar Dyno 2008, 2010 en 2011
    Volvo V60 Volvo Ocean Race 2012
    Audi A3 1.6 TDI Amb. Pro line Buss. S-tronic 2011

    Lid van MG Car Club UK.
  • Avatar gebruiker
    remcow
    MGF/TF Rookie
    MGF/TF Rookie
    BerichtenCOLON 77
    GeregistreerdCOLON ma jan 24, 2011 9:57 pm
    WoonplaatsCOLON Monnickendam
    CONTACTCOLON

    Re: MGF 1.8i 1997 Vulcano

    door remcow » do feb 10, 2011 8:52 pm

    Bij deze gedaan! Zal me gelijk even introduceren,
    Ben hier dus nieuw, ik ben van plan om mij nu op de mg te storten :)
    Na een Freelander, een rover 200 (die is ingepikt door mijn vrouw) wordt het tijd voor een MGF.
    dus hebben jullie tips waar ik moet letten dan hoor ik het graag!
    MG-F Tahiti Blue 1998 117000km, Xenon kit 4300k,
    Rover 200 1.6 Eaton CVT Nightfire red
    Toyota Auris TS,Medium Grey
  • Avatar gebruiker
    RemcovanKuilenburg
    Clubshop, PR en Forum administrator
    Clubshop, PR en Forum administrator
    BerichtenCOLON 5552
    GeregistreerdCOLON wo jul 02, 2008 12:13 am
    WoonplaatsCOLON Amersfoort

    Re: MGF 1.8i 1997 Vulcano

    door RemcovanKuilenburg » do feb 10, 2011 9:11 pm

    Top dank je wel. En nogmaals welkom naamgenoot.

    Hier op het forum kan je zeker tips vinden voor het vinden van een mooie maar vooral goede MG F of TF. Deze die hier te koop staat is een hele erg mooie maar ook een zeldzame kleur. DBC is niet heel vaak on line maar hij zal je zeker antwoord kunnen geven.

    Succes met de zoektocht
    MG F 1.8 MPI 1996 en winnaar Dyno 2008, 2010 en 2011
    Volvo V60 Volvo Ocean Race 2012
    Audi A3 1.6 TDI Amb. Pro line Buss. S-tronic 2011

    Lid van MG Car Club UK.
  • Avatar gebruiker
    D.B.C.
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1123
    GeregistreerdCOLON do dec 03, 2009 12:56 am
    WoonplaatsCOLON Bussum
    CONTACTCOLON

    Re: MGF 1.8i 1997 Vulcano

    door D.B.C. » do feb 10, 2011 11:16 pm

    remcow schreefColonWat is de vraagprijs voor de auto?
    ben wel geinteresseerd, mooie kleur dat volcano!



    Forum prijs 4250 euro, maar er valt nog over te praten.
    Voor verdere vragen mag je me altijd mailen.
    De auto komt in Maart weer op marktplaats. Ik rij er nu sporadisch mee.



    Ik vervang nog wat dingen zoals de handgreep van de bestuurderskant (welke ook zwart word, zowel links al rechts), buiten dat rijdt de auto goed, alleen het interieur is wel aan het op raken, maar die zijn genoeg te krijgen (stoelen etc.)

    Mvg, D.Blokker
    Mods: Trophy Inserts, Bonnet Air Vents, Side Air Scoops, Spoiler, 17'' AZEV.
BUTTON_TOPIC_LOCKED 15 berichten Pagina 1 van 1

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 1 en 0 gasten