door Toineb » za sep 04, 2010 8:01 pm
Hallo Rick,
Ja dat klopt inderdaad, maar de reden is vrij eenvoudig.
Sinds ik de MG heb en het weer is om met de kap open te rijden staan mijn gezinsleden, vrouw en 3 kinderen in de rij om mee te rijden.
Dat is op zich leuk, maar je kan maar met zijn tweeen rijden.
Het idee is nu om de MG te verkopen en een grotere cabrio te kopen waar ook iemand achterin mee kan.
Ik denk daarbij aan een EOS, maar dan moet ik wel eerst mijn MG verkocht hebben.
Doe het wel met enige pijn in mijn hart omdat de MG natuurlijk veel aparter is dan een VW Eos, maar ja het gezin gaat toch voorop in deze.