BUTTON_TOPIC_LOCKED 23 berichten
Tahiti Blue MGF in onderdelen
  • DannyVVC
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 296
    GeregistreerdCOLON di jul 17, 2007 9:32 am
    WoonplaatsCOLON Harderwijk
    CONTACTCOLON

    Tahiti Blue MGF in onderdelen

    door DannyVVC » wo mei 12, 2010 10:00 am

    Te koop:

    mijn MGF in onderdelen, of in 1 koop...
    Heb gister een ongeluk gehad op de snelweg en heb de achterkant in elkaar zitten, dus achterzijde is niet bruikbaar, velgen en blok zijn onbeschadigd.

    Doe me een goed bod voor de auto in zijn geheel, of pm voor onderdelen.

    foto's volgen z.s.m.

    Danny
  • Avatar gebruiker
    ttdesign6
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 6794
    GeregistreerdCOLON zo nov 01, 2009 5:37 pm
    WoonplaatsCOLON Oirsbeek

    door ttdesign6 » wo mei 12, 2010 10:14 am

    Oeiiii, zelf veilig eruit gekomen? Succes!
    Mijn garage telt 1050 plaatsen...

    MG TF 135

    Flying Dutchman
  • DannyVVC
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 296
    GeregistreerdCOLON di jul 17, 2007 9:32 am
    WoonplaatsCOLON Harderwijk
    CONTACTCOLON

    door DannyVVC » wo mei 12, 2010 11:55 am

    Ikzelf en bijrijder hebben gelukkig niks! Zit nu te twyfelen wat ik moet doen, opknappen of in onderdelen verkopen...
  • Avatar gebruiker
    ttdesign6
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 6794
    GeregistreerdCOLON zo nov 01, 2009 5:37 pm
    WoonplaatsCOLON Oirsbeek

    door ttdesign6 » wo mei 12, 2010 12:07 pm

    Als ik me niet vergis staat er op marktplaats het een en ander te koop van een Tahiti blue. (dacht ik)

    Is het een flinke schade? Of alleen plaatwerk?

    Gr,

    Tom
    Mijn garage telt 1050 plaatsen...

    MG TF 135

    Flying Dutchman
  • Avatar gebruiker
    Hippert
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 450
    GeregistreerdCOLON di feb 02, 2010 7:13 pm
    WoonplaatsCOLON leeuwarden

    door Hippert » wo mei 12, 2010 12:24 pm

    Minder!!!
    was een mooie wagen, heb hem wel zien staan bij de boerenschuur.
    wat is er precies gebeurt dan?
    ben jij de eenige betrokkenen?
    1999 antraciet MGF MPi
    (in mijn bezit van geweest van 25-07-09 tot 23-07-11)
  • Avatar gebruiker
    ttdesign6
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 6794
    GeregistreerdCOLON zo nov 01, 2009 5:37 pm
    WoonplaatsCOLON Oirsbeek

    door ttdesign6 » wo mei 12, 2010 1:17 pm

    Heb ff gekeken,

    In de vlugigheid zie ik dat je een achterhelft en een achterklep voor zo'n 460 euro hebt..dan nog ''n bumper...
    Mijn garage telt 1050 plaatsen...

    MG TF 135

    Flying Dutchman
  • Bruce
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 7787
    GeregistreerdCOLON vr jul 29, 2005 11:39 am
    WoonplaatsCOLON Zevenhuizen (NL)

    door Bruce » wo mei 12, 2010 1:19 pm

    dat moet denk ik wel wat voordeliger kunnen in gebruikte onderdelen..

    Maar je moet even kijken wat je allemaal nodig hebt,
    uitlaat, achterlichten, bumpersteunen? bedrag loopt al snel op...
    Witte pinkers,stoelverwarming,K&N 57i,52 mm TTB,glazen windscherm,,LLW kitje,mk2 middensteun,de-cat pijp,Phoenix exhaust,TF-LE-80th An. velgen,TF radiator,Trophy splitter,lowering pins,HID koplampen,Momo pook,zwarte raamomlijsting,Alu. teller ringen,zwarte trophy inserts,trophy uitlaat spruitstuk,mk2 downpipe,AP's,304 schijven, Piper Cams,Trophy spoiler,Viper stripes,Magnacor leads, KH-splitter,DVA head, Emerald ECU and mapping
  • Avatar gebruiker
    Ultimate
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 2561
    GeregistreerdCOLON wo dec 23, 2009 10:39 pm
    WoonplaatsCOLON Zaandam (N-Hld, NL)

    door Ultimate » wo mei 12, 2010 8:08 pm

    Wat wil je voor het rechter voorscherm hebben?
    Respect a man's car, and the man will respect you

    - MGF 130 British Racing Green, MY2000 RHD > Project, Klik hier
  • Rick
    Clubshop, Gallery en Penningmeester
    Clubshop, Gallery en Penningmeester
    BerichtenCOLON 7030
    GeregistreerdCOLON zo apr 01, 2007 8:23 pm
    WoonplaatsCOLON Sambeek (NL)
    CONTACTCOLON

    door Rick » wo mei 12, 2010 8:15 pm

    Heb je niet wat meer info.
    Zet anders in het topic wat bruikbaar is.
    MGF British Racing Green 1997
    MG ZT 260 SE Pearl Black 2004 sold
    MG ZR 160 Starlight Silver 2004 sold
    Seat Leon ST FR Dynamic Montsandrood 2014
  • DannyVVC
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 296
    GeregistreerdCOLON di jul 17, 2007 9:32 am
    WoonplaatsCOLON Harderwijk
    CONTACTCOLON

    door DannyVVC » wo mei 12, 2010 10:25 pm

    [quote="Hippert"]Minder!!!
    was een mooie wagen, heb hem wel zien staan bij de boerenschuur.
    wat is er precies gebeurt dan?
    ben jij de eenige betrokkenen?[/quote]

    Kom je wel eens bij de Boerenschuur dan?? Daar werk ik namelijk in de keuken ;)
    Ik reed tussen elspeet en nunspeet op de snelweg, en ik voelde al aquaplanning, toen ben ik al zachter gaan rijden...was echt kloteweer... maar 500-1000 meter verderop had ik er weer last van alleen dan veel erger! eerst brak de achterkant iets uit naar links, dus ik trap me koppeling in en geef geen gas meer, schiet hij ineens naar rechts... en toen begon hij te tollen als een gek.... Heb gelukkig niet met de volle 120 de vangrail geraakt, heb hem meer met 80-100 geschaafd/gekust..... ( zie foto's ) als ik hem vol had geraakt was er niks meer over geweest van de achterkant.

    wat meer info:
    achterkant is dus niet meer bruikbaar.... blok heeft 150dkm gelopen, voorkant is ok, interieur is netjes, velgen zijn recht en in redelijke staat (16"11s pokes ).... geen idee wat je allemaal wilt weten....
    Ik zit nog te denken om m op te knappen, of te verkopen, liefst in 1 koop want ik zit met opslagruimte etc......

    Ik ga a.s. maandag, als ik eindelijk weer vrij ben, me bumpers etc demonteren om de schade goed op te nemen...

    foto's ( wel op facebook):

    [url]http://www.facebook.com/photo.php?pid=1389697&id=1113023153#!/album.php?aid=2065960&id=1113023153[/url]

    [img]http://94.100.118.175/956400001-956450000/956432901-956433000/956432975_5_uGt8.jpeg[/img]

    [img]http://94.100.118.155/956400001-956450000/956432901-956433000/956432986_5_MZCY.jpeg[/img]

    [img]http://94.100.119.245/956400001-956450000/956432901-956433000/956432998_5_4Nff.jpeg[/img]


    ( en ik weet het, maar als ik alles inschakel krijg ik een leeg bericht.... )
  • Avatar gebruiker
    Carl
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 3916
    GeregistreerdCOLON vr aug 31, 2007 11:06 am
    WoonplaatsCOLON Deurne (Antwerpen)-België
    CONTACTCOLON

    door Carl » wo mei 12, 2010 11:20 pm

    Dat kan bij een goede carossier niet echt verschrikkelijk veel kosten....
    Valt enorm mee zo eerste zicht!
    Mischienwel eerst effe opmeten vooralleer definitieve beslissing te maken.
    Als hij nog helemaal recht staat, wat je eigenlijk wel mag verwachten moet je hem laten herstellen imho.
    MGF 1999 1.8iVVC LHD pearlescent British Racing Green 75th anniversary multi-spoke wheels, 75th edition, no LE ! mods: white front indicators, cat bypass , 150 BHP, TF steering Rack, Green/black leather interior.
    MGF 1996 1.8iVVC RHD Metallic British Racing Green . VVC velgen, NO mods.
    todo: genoeg voor de volgende jaren .

    Save nature ! Drive a GREEN car!
  • DannyVVC
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 296
    GeregistreerdCOLON di jul 17, 2007 9:32 am
    WoonplaatsCOLON Harderwijk
    CONTACTCOLON

    door DannyVVC » wo mei 12, 2010 11:33 pm

    Hij gaat sowieso niet naar een schadeherstelbedrijf.....
    Ik en mijn werkgever hebben het er al over gehad, als hij gemaakt gaat worden doen we het zelf..... we zijn immers nu ook bezig met een volledige restauratie van een autobianchi A112.... dus dan zouden we dit ook moeten kunnen doen.......


    Alleen mijn probleem is.... ik heb er nu al 14000€ inzitten incl aanschaf in de afgelopen 3 jaar..... Is het rendabel, wil ik er nog eens 1500 in stoppen? zometeen is dit gedaan en dan komt het volgende.... dan kan ik beter 2500 aan onderdelen pakken en dat in me andere auto stoppen...
  • Avatar gebruiker
    Hippert
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 450
    GeregistreerdCOLON di feb 02, 2010 7:13 pm
    WoonplaatsCOLON leeuwarden

    door Hippert » do mei 13, 2010 1:11 am

    Als ik op woensdag toevallig in de buurt ben dan ga ik graag naar de boerenschuur! Gebeurt alleen zelden.
    Jij hebt mij toen gespot, en door die flyer heb ik mij hier aangemeld.

    Zwaar lullig man, ik zou zeggen opknappen. weet niet precies wat het totale bedrag is van de schade, maar daar kan je zeker geen andere auto van kopen.

    als je een schade auto verkoopt kan je er vaak niet het geld voor krijgen als dat je in gedachten had.
    maar als ik het goed begrijp dan ben jij tevreden als jij 2500 voor de losse onderdelen krijgt, betekent dat nou dat hij in principe te koop staat voor 2500?
    1999 antraciet MGF MPi
    (in mijn bezit van geweest van 25-07-09 tot 23-07-11)
  • DannyVVC
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 296
    GeregistreerdCOLON di jul 17, 2007 9:32 am
    WoonplaatsCOLON Harderwijk
    CONTACTCOLON

    door DannyVVC » do mei 13, 2010 1:16 am

    ;) puntje voor mij dus, heb en member aangemeld :P

    heb ook nog geen indicatie van de schade, weet wel dat ik alles samen met mijn werkgever doe, maar de MG is als laatste aan de beurt, heb pas namelijk een Corrado gekocht om op te knappen....

    en ja, mocht iemand 2500-3500 geven voor me F dan gaat hij nu weg, en dan ga ik op zoek naar een andere tzt....
  • Avatar gebruiker
    Hippert
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 450
    GeregistreerdCOLON di feb 02, 2010 7:13 pm
    WoonplaatsCOLON leeuwarden

    door Hippert » do mei 13, 2010 1:39 am

    ben niet geïnteresseerd hoor, maar ik vind het weinig geld.
    Maar als je meerdere auto's hebt dan kan het wel begrijpen.

    succes de verkoop en/of beslissingen
    1999 antraciet MGF MPi
    (in mijn bezit van geweest van 25-07-09 tot 23-07-11)
BUTTON_TOPIC_LOCKED 23 berichten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 1 en 0 gasten