Sander schreefColonAl gezien dat MG_CHIC banned is van mg-rover.org ?
Nee nog niet, wel gezien dat ze een beetje aan het doordraaien was, en iedereen aan het aanvallen was, ik ga meteen even kijken..

Sander schreefColonAl gezien dat MG_CHIC banned is van mg-rover.org ?




Kijk, dat gebeurt er nu eenmaal met jullie (T)Fjes als je er niet goed voor zorgt. Ze niet liefdevol in de garage zet en regelmatig onderhoud!Bruce schreefColononvoorstelbaar, dat ding is gewoon helemaal kaal geplukt en weggegooid...
Beetje jammer.






masterpiece schreefColonIk heb hier geen woorden voor, Of wel? Ja dieptreurig die vent die de f van Gerry gekocht heeft is helemaal geen auto waardig! of je hem nou mooi vond of niet doet er niet toe. Tis gewoon minachtend naar Gerry toe wat voor tijd en kunnen hij in de auto heeft gestoken. en als je een Honda motortje wil hebben koop dan een Honda die in elkaar zit om het hart eruit te halen. BAH sorry guys maar zoiets vindt ik misselijk.
Gebruikers op dit forum: 1 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.