BUTTON_TOPIC_LOCKED 46 berichten
[ebay.de] 75LE met audi voorkant ?
  • Avatar gebruiker
    frankensink
    MGF/TF Rookie
    MGF/TF Rookie
    BerichtenCOLON 93
    GeregistreerdCOLON zo feb 20, 2005 8:26 pm
    WoonplaatsCOLON Millingen aan de Rijn

    door frankensink » di sep 02, 2008 11:17 pm

    misschien een ander kleurtje en een andere bumper... dan ben ik een heel eind....

    zou hem uberhaubt nooit kopen, haak al snel af wanneer een auto ´´getuned´´ is.... heb dan altijd het gevoel dat er grof mee gereden wordt....

    bij deze zeker want wie doet zoiets zijn f aan :cry:
BUTTON_TOPIC_LOCKED 46 berichten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 1 en 0 gasten